۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۳۶۸۰۱
امام جمعه موقت شلمزار:

ملاک کارها بايد رضاي خدا باشد/ مسئولان کيار مشکلات مردم را حل نکنند مردم خود اقدام مي کنند

امام جمعه شلمزار با انتقاد از مشکلات چندين و چند ساله مردم شهزرستان کيار در حوضه هاي مختلف از مئولان شهرستان خواستار حرکت و اقدام مثبت شد.
ملاک کارها بايد رضاي خدا باشد/ مسئولان کيار مشکلات مردم را حل نکنند مردم خود اقدام مي کنند
به گزارش جهانبین به نقل از  کيار بيدار حجت الاسلام صفي امام جمعه موقت شلمزار در خطبه اول نماز جمعه شلمزار گفت: اگر هر کاري مي کنيم براي رضاي خدا و به خاطر خدا باشد به درجه اي مي رسيم که مانند حضرت اباعبدالله الحسين اگر جان و مال و زن و فرزندش را هم فدا کنيم بازهم جز زيبايي چيز ديگري ديده نمي شود.

خطيب موقت جمعه شلمزار در خطبه دوم نماز جمعه اين شهر گفت: هر کس حب اميرالمومنين علي عليه السلام را در دل داشته باشد نه در دنيا و نه در آخرت هيچ گونه مشکلي نخواهد داشت و همچون حضرت سلمان به گونه اي در دنيا زيست مي کند که همواره مورد تائيد اميرالمومنين است و به گونه اي از دنيا مي رود که حضرت علي عليه السلام سفارشش ا به قبر مي نمايد.

حجت الاسلام صفي در ادامه به فرارسيدن هفته ي کتاب و کتاب خواني اشاره کرد و گفت: به فرزندانمان بياموزيم از کودکي و نوجواني با کتاب مانوس شوند و به آنها اين نکته را ياد دهيم که انسان با علم و معررفت است که مي تواند در عرصه هاي مختل بر مشکلات فائق آيد.

امام جمعه موقت شلمزار در بخش دگري از سخنان خود به فرارسيدن ۸آبان اشاره نمود و افزود: ۸آبان ماه سالروز شهادت حسين فهميده است که با ايثار و فداکاري مانع از پيشروي نيروهاي عراقي در جنگ عراق عليه ايران شد. حسين فهميده با ايثار خود الگوي جاويدان نوجوانان ايراني است که با اين کار خود نه تنها به همه آموخت در برابر متجاوزان بايد مردانه ايستاد که در دفاع از کشور نبايد از ايثار جان هم مضايقه کرد.

حجت الاسلام صف ديدار نخست وزير عراق با رهبر معظم انقلاب اسلامي ايران را هم مورد بحث و بررسي قرار داد و گفت: رهبري در آين ديدار به اين نکته اشاره نمودند که داعش را آمريکا به وجود آورد و اهداف شومي را در سر مي پروراند اما رشادت هاي جوانان ايراني و حشدالشعبي مانع از آن شد عراق تجزيه شود و مي طلبد دولت عراق و دولت ايران به عنوان دو کشور دوست و همسايه در برابر توطئه هاي دشمنان متحد و منسجم باشند.

وي در ادامه و با توجه به سخنان رهبري در ديدار با نخست وزير عراق گفت: چرا عده اي در داخل و خارج اين سخن را بر زبان مي آورند که اگر مي خواهيم پيشرفت کنيم بايد زير لواي آمريکا برويم؟ مگر زشتي صورت و سيرت آمريکا هنوز بر برخي پوشيده است؟
بايد در داخل همه به ريسمان الهي چنگ بزنيم و بدانيم جز با اتحاد نمي توانيم در برابر شرارت هاي دشمنان ايستادگي کنيم؛ بايد در کنار هم ايستادگي کنيم و از ايجاد شکاف و دو دستگي جلوگيري کنيم، برجام را مقدس نکنيم، واقعا اگر در جايي اشتباه شده است بايد مسئولان به اشتباه خود اذعان کنند و اگر آمريکا حرف از پاره کردن برجام مي زند مسئولان بايد برجام را به آتش بکشند.

وي در بخش پاياني خطبه هاي نماز جمعه شلمزار به مهمترين مشکل اين وزهاي مردم اشاره کرد و گفت: مشکلات اقتصادي مهمترين مشکل و مساله مردم در سراسر کشور است اما جاي بسي تاسف است که همچنان بر بار مشکلات مردم روز بروز افزوده مي شود.

امام جمعه موقت شلمزار در ادامه با انتقاد از مسئولان شهرستان کيار و با اشاره به وعده هاي واهي که طي ۴سال گذشته از طرف برخي مسئولان استان و شهرستان به مردم کيار داده شد گفت: مسئولان بايد پاسخگوي مردم باشند، بايد مردم بدانند طي ۴سال گذشته چه اتفاقاتي در شهرستان کياررخ داده است، دانستن حق مرذدم و گزارش عملکرد وظيفه مسئولان است.

حجت الاسلام صفي در ادامه گفت: مديريت بدون مقبوليت مردمي هيچ جايگاهي ندارد، چرا برخي مسئولان که عملکرد مناسب در شهرستان کيار نداشته اند همچنان فکر مي کنند که مردم از آنها رضايت دارند؟ واقعيت اين است که مردم از آنچه طي ۴سال گذشته در شهرستان کيار رروي داده است رضايت ندارند و اگر حرفي نمي زنند اين دليل بر رضايت نيست که اين صرفا به دليل حفظ حرمت ولايت و انقلاب اسلامي است.

وي با انتقاد از اينکه بسياري از مسئولان شهرستان کيار از ديگر مناطق استان پست هاي مديريتي در شهرستاتن کيار را اشغال نموده اندد گفت: ساليان سال است هيچ خبري از شهزرستان کيار نيست، کيار فراموش شده است در حالبي که نيروهاي توانمد بسياري در شهرستان کيار وجود دارد اما مديران ادارت و دستگاه هاي شهرستان کيار پروازي و غير بومي هستند.

خطيب جمعه موقت شلمزار با مخاطب قرار دادن فرماندار شهرستان کيار خواستار ارائه گزارش عملکرد ۴سال گذشته از طرف فرماندار به مردم شهرستان کار شد و گفت: جاده شلمزار شهرکرد قتلگاه شده است اما هيچ حرکتي براي رفع مشکلات اين مسير ديده نمي شود، بازشدن تونل زره همچنان آرزويي دست نيافتني است، مشکلات درماني شهرستان کيار لاينحل باقي مانده است، بسياري از پروژه ها نصفه کاره رها شده است اما مسئولان شهرستان کيار هيچ اقدانمي نمي کنند.

امام جمعه موقت شلمزار در پايان خطبه هاي نماز جمعه شلمزار خطاب به مسئولان، مديران دستگاه هاي دولتي شهرستان کيار گفت: اميدواريم مسئدولان براي حل مشکلات مردم قدمي بردارند و اگر اينگونه نشود خود مردم وارد عملا مي شوند.

انتهاي پيام/۵۸۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۴:۴۲

8 Jan 2020