۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۰
کد مطلب : ۲۵۸۲۱
درشهرستان سامان/

جشن پايان بي‌سوادي در آخر سال تحصيلي 95 - 94

رئيس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: در پايان سال تحصيلي 95 - 94 جشن ريشه‌کني بي‌سوادي را در شهرستان سامان خواهيم داشت.
جشن پايان بي‌سوادي در آخر سال تحصيلي 95 - 94
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، کارگاه آموزشي آموزش ياران نهضت سواد آموزي آموزش و پرورش شهرستان سامان با هدف آشنائي مقدماتي آموزش ياران با مباني و روش‌هاي تدريس و کلاس داري در سالن اجتماعات دبستان دخترانه شهداء سامان برگزار شد. اين کارگاه با حضور ۴۷ نفر از آموزش ياران تشکيل شد.

محمد دهقاني به تشريح مسائل پيش‌روي آموزش ياران پرداخت و گفت: با توجه به شرايط فرهنگي و اجتماعي شهرستان سامان آمار افراد بي‌سواد و يا کم‌سواد پائين مي‌باشد

دهقاني با بيان اينکه تلاش ما بر اين است که آمار بي‌سوادان را با توجه به شرايط سني اعلام شده به صفر برسانيم و اين دست يافتني و عملي نخواهدشد مگر با همت، تلاش و دل‌سوزي آموزش‌ياران و البته فرهنگ‌سازي و همراهي تمام عوامل.

وي در ادامه گفت: براساس آمار پيش‌بيني شده ۱۲۰ نفر بي‌سواد در رنج سني اعلام شده در شهرستان ما وجود دارد که با توجه به آمار آموزش ياران اگر هر نفر از آموزش‌ياران آموزش ۳ نفر را به عهده بگيرد در پايان سال تحصيلي ۹۵ – ۹۴ جشن ريشه‌کني بي‌سوادي را در شهرستان سامان خواهيم داشت.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۲:۴۹

22 Feb 2020