۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۲۲۶۷۱
نماينده ولي فقيه در چهارمحال و بختياري :

آباداني مساجد يک دغدغه همگاني است

حجت الاسلام نکونام گفت: آباداني مساجد يک دغدغه همگاني است و هر مومني که دغدغه مسجد نداشته باشد بايستي در ايمان او شک کرد.
آباداني مساجد يک دغدغه همگاني است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام محمد علي نکونام نماينده ولي فقيه در استان چهار محال وبختياري و امام جمعه شهرکرد در جمع مردم ولايتمدار مردم شهرستان اردل در خصوص اهميت و جايگاه نماز اظهار داشت: مسجد در منطق ديني مهم ترين پايگاه و قطب معرفتي و معيشتي جامعه اسلامي به شمار مي آيد و از آغاز صدر اسلام پيامبر اکرم (ص) تدبير امور اجتماعي و برنامه ريزي هاي فرهنگي و اجتماعي را در مسجد پايه ريزي مي کرد، ضمن اينکه پايگاه ارتباط با خدا و اتصال با خدا بود.

نکونام افزود: مسجد علاوه بر اينکه بعد ارتباطي با خدا را در انسان تقويت مي کند، همزمان بر بعد اجتماعي و ارتباطي مسلمانان با ديگر جوامع نيز موثر است.

وي با بيان اينکه آباداني مساجد وظيفه تمامي قشر جامعه است افزود: آباداني مساجد يک دغدغه همگاني است و هرمومني که دغدغه مسجد نداشته باشد بايستی در ايمان او شک کرد.

امام جمعه شهرکرد گفت: مسجد جايي است که ارتباط با خدا و خلق در آن پيش بيني شده است و همچنين جريان انقلاب اسلامي در احياي مسجد، نماز جماعت و نماز جمعه تاثيرات مهمي را باقي گذاشته است و اين تاثيرات با همت مردم، مسئولان و جريان انقلاب بوده است.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۳۵:۰۷

30 Dec 2019