۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۵
کد مطلب : ۱۷۱۶۳
سرمربي نفت مسجدسليمان:

به خاطر بي تجربگي بازيکنانمان از يک پيروزي با ارزش باز مانديم

سرمربي نفت مسجد سليمان گفت: از دست بازيکنان تيم بسيار ناراحت هستم بسيار بي تجربه بوديم،به خاطر بي تجربگي بازيکنانمان از يک پيروزي با ارزش باز مانديم.
به خاطر بي تجربگي بازيکنانمان از يک پيروزي با ارزش باز مانديم
به گزارش جهانبین، سرمربي تيم نفت مسجدسليمان در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر که از عملکرد بازيکنان تيمش به شدت ناراحت بود گفت: از بس عصباني هستم نمي دانم چه بگويم، بازي که مي توانستيم 3 امتياز با ارزش از آن بگيريم از دستيابي به آن باز مانديم.

عبدالمجيد باقري نيا نداشتن تجربه لازم براي بازي در ليگ برتر بازيکنانش را مهمترين دليل کسب نتايج ضعيف تيم نفت مسجدسليمان دانست و افزود: از دست بازيکنان تيم بسيار ناراحت هستم بسيار بي تجربه بوديم وگرنه اين بازي را راحت مي برديم و سه امتياز مي گرفتيم.

باقري نيا در ادامه گفت: از حضور بسيار زياد هواداران تشکر مي کنم که همراه ما بودند، يقين بدانيد اگر پنالتي گل مي شد بازي را در کنترل خود قرار مي داديم و بازيکن ما هم اخراج نمي شد.

به گزارش کوهرنگ خبر، در اين بازي بيش از 5 هزار نفر از بازي ديدن کردند و عده اي زيادي از علاقه مندان به تيم نفت از منازل و ساختمانهاي اطراف اين بازي را نظاره کردند.

نکته جالب اينکه نفت با کسب اين يک امتياز 3 امتيازه شد و پشت سر پرسپوليس در رده چهاردهم قرار گرفت.

داوري اين بازي را مهدي سيدعلي و با کمک عليرضا الدروم و سعيد آلوردي بر عهده داشتند.

تيم نفت مسجدسليمان با ترکيب رضا محمدي، کيومرث چراغي، سيدجلال عبدي، حامد محمودي، ميلاد شيخي سليماني، محمود تيغ نورد، ميلاد زنيدپور، احسان عبدي، حسين مالکي، ميلاد جعفري، رضا درويشي و سر مربيگري مجيد باقري نيا برابر تيم گسترش فولاد تبريز قرار گرفت.

ضمن اينکه تيم نفت مسجدسليمان اولين امتياز خانگي ليگ برتري خود را در شرايط سخت به دست آورد.

آنها که در نيمه اول روي بي تجربگي بازيکنشان 10 نفره شدند، در نيمه دوم به گل رسيدند اما با يک اشتباه فردي در نهايت امتيازات بازي را با تيم باتجربه تر گسترش فولاد تقسيم کردند. البته اين مساوي براي هيچ کدام از دو تيم راضي کننده نبود اما از هيچ بهتر به نظر مي رسيد.

انتهای پیام/

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۴۳:۱۲

8 Feb 2020