۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۶۳۳۳
کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری:

دفاع مقدس، خورشيد تابان تاريخ انقلاب اسلامي ايران

کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری گفت: دفاع مقدس مانند خورشيد تاباني است که هيچ گاه از تاريخ انقلاب اسلامي پاک نخواهد شد.
دفاع مقدس، خورشيد تابان تاريخ انقلاب اسلامي ايران
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستينه کارشناس مسائل سیاسی در چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: ايام دفاع مقدس ايامي است که جوانان ايران زمين به پيرو نفس هاي قدسي امام عظيم الشان و امام راحل عظيم الشان در طبيعيت از اسلام در صحنه ها ي رشادت و شرف حضور پيدا کردند و صحنه هاي بي بديلي را براي انقلاب اسلامي و تاريخ بشريت رقم زدند.

وي تصريح کرد: دفاع مقدس گنجينه عظيم است که لحظه لحظه آن يادآور رشادت ها و بزرگ مردي هاي فرزندان جمهوري السلامي ايران است.

راستينه اذعان داشت: دفاع مقدس تلئلويي از خورشيد پرفروغ انقلاب اسلامي است که اين خورشيد پر فروغ امروز عرصه هاي مختلفي را در جهان در نورديده و الگوهاي بي بديلي را براي جوانان نهضت هاي آزادي بخش در سراسر جهان شکل داده است.

وي عنوان کرد: اگر مي بينيد در عراق، سوريه و افغانستان صحنه هاي بي بديلي از مقاومت مبارزه بر عليه گروه تکفيري شکل دادند و اگر مي بينيد که امروز بغداد سقوط نمي کند و جونان آن ها به تبعيت از الگوي بسيج ايراني يک مدلي را خلق مي کند که جريان تکفيري و سردم دار آن امريکا و نظام سلطه زمينگير مي شود همه اينها به مدد الگوگيري از دفاع مقدس ما است.

راستينه تاکيد کرد: بزرگداشت دفاع مقدس و گرامي داشت دفاع مقدس بر همه ما لازم است.

وي خاطرنشان کرد: اين نمايشگاه مقدمه و الگويي است که بتواند اين صحنه هاي درخشان را براي جوانان ما يادآوري کند و عطر و بوي شهدا، عطر روزهاي شهادت، مبارزه و ايثار همچنان در جامعه بپيچد و الگويي باشد براي حرکت جوانان براي دفاع از انقلاب اسلامي و دفاع از مکتب اسلامي.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۹:۳۸

17 Jan 2020