۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۲۹۳۱۳
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن

برگزاري راهپيمايي بزرگ مدافعين حريم خانواده

ويژه برنامه ي گردهمايي عفاف و حجاب، امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ در پارک ملت شهربن شروع و با حرکت به سمت مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن آغاز مي‌شود.
برگزاري راهپيمايي بزرگ مدافعين حريم خانواده
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از زنگ خبر، سيد اصغرموسوي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن با اشاره به برگزاري گردهمايي عفاف و حجاب باحضور مردم شهرستان بن اظهار کرد: اين گردهمايي، امروز و از ساعت ۱۶:۳۰ در پارک ملت شهر بن شروع و به سمت مجتمع تفريحي گردشگري گرداب بن برگزار مي‌شود.

موسوي افزود: مردم هميشه در صحنه شهرستان بن باحضور در گردهمايي حجاب و عفاف و با ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثير بسزايي در تحكيم بنيان خانواده خواهند داشت و اين خود گامي بزرگ در عرصه فرهنگي و ترويج فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه خواهد بود.

وي گفت: همزمان با شروع هفته حجاب و عفاف، برنامه‌هاي متنوعي در سطح شهرستان آغاز شده است.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان بن در ادامه صحبت‌هاي خود به برگزاري نمايشگاه حجاب و عفاف، برگزاري ايستگاه نقاشي با موضوع حجاب با همکاري کانون پرورشي فکري کودکان اشاره کرد.

وي افزود: همچنين با همکاري کتابخانه شهر بن برگزاري نمايشگاه کتاب را خواهيم داشت و ازجمله برنامه‌هاي ويژه اين گردهمايي تجليل از دختران خردسال محجبه که در اين گردهمايي حضور دارند.

موسوي افزود: در اين گردهمايي به کساني که بتوانند بهترين جمله را در رابطه با حجاب و عفاف ارائه دهند جوايز ارزنده‌اي اعطا خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۴۱:۰۷

26 Dec 2019