۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
کد مطلب : ۲۷۳۳۳
مدير عامل بانک صادرات کشور

بزرگترين صندوق امانات کشور در چهار محال و بختياري افتتاح شد

مديرعامل بانک صادرات کشور گفت: صندوق امانات بانک صادرات در سراسر کشور وجود دارد اما بزرگترين آن در چهارمحال و بختياري است.
بزرگترين صندوق امانات کشور در چهار محال و بختياري افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز اسماعيل للـه‌گاني در گفت‌وگو با خبرنگار بام ایران خبر اظهار کرد: بانک صادرات ايران به عنوان بزرگترين بانک بورسي کشور در تمام استان‌ها داراي شبکه بزرگ خدمت رساني به مردم است.

وي تصريح کرد: بانک صادرات با حدود ۳ هزار واحد بانکي در سراسر کشور و در حدود ۲۷ نقطه دنيا خدمت رساني به مردم ايران اسلامي و ساير کشورها را دارد.

للـه‌گاني با اشاره به اينکه صندوق امانات در سراسر کشور وجود دارد اذعان داشت: در چهارمحال و بختياري اين بزرگترين صندوق اماناتي است که افتتاح شده است.

وي هدف از راه‌اندازي صندوق امانات را ايجاد امکانات براي همه مشتريان بانک و همه مردم دانست که بتوانند به خوبي از اين امکانات استفاده کنند.

للـه‌گاني با بيان اينکه در بانک صادرات چهارمحال و بختياري چيزي حدود ۱۰ هزار ميليارد ريال منابع استان است اذعان داشت: نزديک به ۱۵ هزار ميليارد ريال يعني چيزي حدود يک و نيم برابر آن تسهيلات در بخش‌هاي مختلف اقتصادي، صنعت، معدن، کشاورزي، تجارت و همه بخش‌هاي اقتصادي پرداخت شده است.

وي افزود: شبکه گسترده و بزرگ بانک صادرات ايران آمادگي خدمت‌رساني به همه مردم و خصوصا چهار محال و بختياري را دارد.

مديرعامل بانک صادرات گفت: بانک صادرات ايران در حال حاضر يک هزار و ۵۲ تريليون منابع دارد و به همين ميزان نيز در بخش‌هاي مختلف اقتصادي تسهيلات پرداخت کرده است.

للـه‌گاني اظهار کرد: عمده تسهيلات با توجه به طرح حمايت از توليد بانک صادرات ايران که به منظور رونق دادن به واحدهاي توليدي و به منظور تکميل ظرفيت واحدهاي توليدي انجام مي‌شود به بخش‌هاي صنعت، معدن، کشاورزي، خدمات و بازرگاني است.

وي تاکيد کرد: اقدام بانک صادرات پرداخت به خريداران محصولات داخلي است.

للـه‌گاني با اشاره به اينکه آن‌هايي که محصولات داخلي را خريداري کنند به ازاي هر خريد تا ۳ ميليارد ريال تسهيلات پرداخت مي‌شود اذعان داشت: اين تسهيلات به واحدهاي توليدي پرداخت مي‌شود و در قبال کالا تحويل مشتري مي‌شود.

وي با بيان اينکه، بستر سرويس‌هاي الکترونيکي هم در حال آماده شدن است يادآور شد: کارت‌هاي الکترونيکي پرداخت که با هماهنگي بانک مرکزي در حال تدوين است و در اختيار مردم قرار مي‌گيرد.

للـه‌گاني با اشاره به اينکه معوقات بانک صادرات حدود ۱۰ درصد است بيان داشت: اگر مانده خالص تسهيلات کشاورزي در کل کشور ۸۰۰ هزار ميليارد باشد ميزان مطالبات ۸۰ هزار ميليارد ريال است که عمده مطالبات در سرفصل‌هاي سر رسيد داشته است.

وي با اشاره به اينکه رشد مطالبات بانک صادرات در سال جاري منفي بوده است عنوان کرد: نسبت مطالبات نسبت به ابتداي سال کاهش داشته و نشان دهنده اين بوده که علي رقم اينکه ميزان تسهيلات اضافه شده ولي مطالبات بانک کاهش پيدا کرده و اين نشان وضعيت سالم بانک صادرات است.

للـه گاني تاکيد کرد: سهم بازار استان چهارمحال و بختياري حدود ۲۳ درصد بوده و رتبه اول را در بين بانک‌هاي استان به خود اختصاص داده است.

وي وصول مطالبات را دو بخش عنوان کرد و گفت: بخش واحدهاي توليدي و واحدهايي که ناخواسته برايشان مشکل ايجاده شده، بخشودگي جرايم و استمهال که شرايط را محياء مي کنيم بتوانيم به واحدهاي توليدي کمک کنيم تا مسائل و مشکلات حل شود ولي آن هايي که در بخش هايي غير از توليد بوده و نا خواسته پرداخت نکرده اند از طريق اخطارها و مراجع قضايي پيگير هستيم.

للـه‌گاني تاکيد کرد: پرداخت تسهيلات کلان در گذشته در شبکه بزرگ صادرات بوده که به جد دنبال وصول آن بوده و بخش بزرگ آن در حال وصول است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۱:۰۶

12 Jan 2020