۱
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۲۲:۴۱
کد مطلب : ۱۳۹۲۳
یادداشت:

یارانه دهندگان مواظب عزت واقتدار ایرانی واسلامی مردم باشند

بهتر است حق مردم را بدون هیچ منتی به آنها بدهیم خودشان تصمیم خواهند گرفت درکجا خرج کنند که به آنها توهین نشود وخدای ناکرده مثل سبدکالایی توهین بیگانگان ودشمنان را که مردم ایران را فقیر وبدبخت عنوان می کردند دربرنداشته باشد و خوراک رسانه های غربی نشویم
یارانه دهندگان مواظب عزت واقتدار ایرانی واسلامی مردم باشند

پس از تحمل تهدید های فراوان دولت مبنی بر افزایش شیب تند شدن قیمت ها در صورت انصراف ندادن مردم از یارانه ها و همچنین تشویق های گسترده در صداوسیما و وارد کردن این بحث به سریال نوروزی پایتخت و دادن وعده های متعدد به انصراف دهندگان،   پس از ثبت نام بیش از هفتاد میلیون نفر برای دریافت یارانه، مسئولین دولتی که تیرشان برای منصرف کردن مردم از گرفتن حقشان به سنگ خورده حالا دوباره زبان به تهدید گشوده اند.


ماجرا از آنجا شروع می شود که نوبخت، معاون دکتر روحانی گفته است: وقتی که فردی برای دریافت تسهیلات مراجعه می‌کند از او پرسیده می‌شود که آیا یارانه‌بگیر است یا خیر، چرا که افراد یارانه‌بگیر  آنقدر از نظر مالی برخوردار نیستند که بتوانند تسهیلات سنگین را بازپرداخت کنند!


این اظهار نظر که بیشتر شبیه به یک توهین به مردم است به این معنا است که بیش از 90 در صد مردم ایران آنقدر « بدبخت» هستند که توان پرداخت وام های دریافتی خود را هم ندارند و البته شاید هم این اظهار نظر توهین آمیز به این معنا باشد که ما که به شما صدقه(یارانه) می دهیم پس دیگر چه نیازی به دادن وام است؟؟


براستی مگر نه اینکه یارانه حق است وبودجه ملی محسوب می شود نه بودجه دولتی! پس اگر دولتمردان محترم به حق مردم احترام می گذارند، مردم حق خود رااز بیت المال مسلمین مطالبه کرده اند پس چرا دولت و مسئولین دولتی جوری برخورد می کنند که انگار یارانه ها ارث پدرانشان است و آن ها از جیب خود یارانه می دهند تا جایی که دربرخی اظهارات دیگر بیان داشته اند مایارانه می دهیم خودمان یارانه نمی گیریم.

پس بهتر است حق مردم را بدون هیچ منتی به آنها بدهیم خودشان تصمیم خواهند گرفت درکجا خرج کنند که به آنها توهین نشود وخدای ناکرده مثل سبدکالایی توهین بیگانگان ودشمنان را که مردم ایران را فقیر وبدبخت عنوان می کردند دربرنداشته باشد و خوراک رسانه های غربی نشویم


س.ص

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

حق

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۸:۲۹

9 Jan 2020