۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۹
کد مطلب : ۱۷۹۸۳
در حمایت از کودکان شهید غزه

دانش آموزان بروجنی با موضوع کودک کشي دست به قلم می شوند

همزمان با روز نهم مهرماه، مسابقات انشاء و مقاله نويسي در مدارس شهرستان بروجن با موضوع کودک کشي برگزار مي شود.
دانش آموزان بروجنی با موضوع کودک کشي دست به قلم می شوند
به گزارش جهانبین احمد کريمي، رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت: در راستاي تحقق آرمان هاي مقدس ملت ستمديده فلسطين و محکوميت جنايت هاي رژيم جعلي و غاصب صهيونيستي، تمامي فعاليت هاي فرهنگي و هنري در مدارس شهرستان بروجن معطوف به حمايت از مردم و کودکان غزه خواهد بود.

کريمي ادامه داد: برگزاري برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و هنري در راستاي حمايت از کودکان غزه، اداي دين به آرمان‌هاي والاي مجاهدت‌ها و استقامت امت مسلمان فلسطين خواهد بود.

وي با بيان اينکه همه مسلمانان بايد نسبت به وظايف ديني و انساني خود نسبت به ملت ستم‌ديده فلسطين عمل کنند، گفت: هيچ انسان آزاده‌اي در سراسر جهان وجود ندارد که با مشاهده کشتارهاي بي‌رحمانه اي که در غزه صورت گرفت زبان به حمايت و همدردي با آنان نگشايد.

رئيس اداره آموزش و پرورش شهرستان بروجن ادامه داد: در راستاي حمايت از کودکان غزه کمک هايي در مدارس شهرستان جمع آوري شد که جهت ارسال تحويل کميته امداد بروجن شد.

وي با اشاره به روز نهم مهرماه حمايت از کودکان غزه خاطر نشان کرد: همزمان در این روز مسابقات انشاء و مقاله نويسي در مدارس شهرستان با موضوع کودک کشي برگزار مي شود.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۱۴:۱۹

31 Dec 2019