۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۹۰۴۳
خطيب نماز جمعه بروجن؛

دستگاه قضايي با حقوق هاي نجومي برخورد قاطعانه کند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن گفت: دستگاه قضايي بايستي با افرادي که فيش هاي چند ده ميليوني دريافت مي کنند برخوردهاي شايسته انقلابي داشته باشد.
دستگاه قضايي با حقوق هاي نجومي برخورد قاطعانه کند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجن با گراميداشت هفته قوه قضائيه، اظهار داشت: مردم انقلابي ما منتظر برخورد هاي انقلابي دستگاه قضايي با همه مفسدين و افرادي که در زمينه توسعه و ترويج مواد مخدر فعاليت دارند هستند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: افرادي که فيش هاي چند ده ميليوني دريافت مي کنند دستگاه قضايي بايستي برخوردهاي شايسته انقلابي داشته باشد.

وي با بيان اين که برخورد با مفسدين از چند جهت حائز اهميت است، گفت: مفسدان با اخلال اقتصادي و اختلاس نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران را در عرصه بين الملل بدنام کردند.

سعادت فر با بيان اين که مفسدين با انجام چنين اعمالي مردم را هم نا اميد کردند، تصريح کرد: اميدواريم که دستگاه قضايي همانگونه اي که با مفسدين اقتصادي برخورد هايي داشته است از اين به بعد نيز برخوردهاي شايسته تر در خصوص نظام مقدس جمهوري اسلامي داشته باشد.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به اين که حرکت انقلابي موج آفرين و در همه جا حائز اهميت است، گفت: حرکت انقلابي اميد آفرين و ريشه کن بنيان فساد است.

وي با اشاره به لغو تابعيت شيخ عيسي قاسم رهبر شيعيان بحرين و بيانيه سردار قاسم سليماني، گفت: تجاوز به حريم شيخ عيسي قاسم خط قرمزي است که عبور از آن شعله از آتش را در بحرين و سراسر منطقه پديد خواهد آورد و براي مردم راهي جز مقاومت مسلحانه باقي نخواهد گذاشت.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که بيانيه سردار قاسم سليماني چند پيام مهم دارد، افزود: اين بيانيه مردم بحرين را بيدار مي کند که دنياي ستوه و صبر به پايان رسيده است و جا دارد با اقدامات مسلحانه در مقابل رژيم آل خليفه برخورد قاطع داشته باشيد.

سعادت فر دومين تاثير بيانيه سردار سليماني را فعال کردن و پويا کردن دستگاه ديپلماسي کشورمان دانست و گفت: سومين اثر اين حرکت انقلابي ايران را به کانون توجهات جهاني قرار داد.

وي گفت: بر خلاف تصور برخي استاد نماها که اين بيانيه را سنگ بناي اختلاف بين ايران و اعراب مي دانند اين بيانيبه باعث مي شود که جرکت نظام مقدس جمهوري اسلامي در مقابل دشمنان و استکبار جهاني يک حرکتي تهاجمي باشد.

سعادت فر گفت: ايران اسلامي و سرداران سرافراز آن همچون سردار سليماني ها وعده اي نمي دهند که قابل عمل و قابل اجرا نباشد؛ به زودي خواهند ديد که مظلومين دنيا از ايران اسلامي جدا نخواهد بود.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به ۲۱ تذکر مقام معظم رهبري در ديدار با دانشجويان تصريح کرد: با ترويج فرهنگ موسيقي و ولنگاري فرهنگي نمي شود انسان انقلابي تربيت کرد.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۲:۰۷

2 Jan 2020