۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۴۰۹۳

موج فرسايش انقلاب از زبان خواص در دولتي بنام تدبير و اميد

از زبان رئيس جمهور و در دولتي بنام دولت تدبير و اميد حرفي عنوان شد که، هيچ تناسبي با تدبير و اميد نداشت در سالي که مزين به شعار هم دلي و همزباني دولت و ملت، توسط رهبر فرزانه انقلاب است.
موج فرسايش انقلاب از زبان خواص در دولتي بنام تدبير و اميد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان ؛
بعد از اظهارات آقاي هاشمي و توهين به روستائيان عزيز، نوبت به خانم ايشان رسيد و نامبرده در يک اظهار نظر عجولانه و نابخردانه بعد از به زندان رفتن فرزندش عنوان کرد که انقلاب از اوين آغاز مي شود.

اکنون بعد از گذشت چند روز شاهديم از زبان رئيس جمهور و در دولتي بنام دولت تدبير و اميد حرفي عنوان شد که، هيچ تناسبي با تدبير و اميد نداشت در سالي که مزين به شعار هم دلي و همزباني دولت و ملت، توسط رهبر فرزانه انقلاب است.

به راستي آقاي رئيس جمهور کدام روند را درپيش گرفت، مگر اوايل نامزدي خود عنوان نکرد که دولت قبل نظام را به لبه پرتگاه رساند؟ مگر نه اين بود که آقاي رييس جمهور دولت قبل را به قانونگريزي متهم کرد؟ حال چه شده در اواسط دولت خود در حال قانونريزي است .

آيا سزاوار است بخاطر منافع حزبي و سياسي خود نهادي مثل شوراي نگهبان را زير سوال ببرد؟ مگر شوراي نگهبان فقط اشخاص اصولگرا را تائيد مي کند؟  مگر مجلس ششم اکثريت آنها اصلاح طلب تند رو نبوده اند؟  به راستي اين جملات رئيس جمهور با کدامين تدابير ايشان همخواني دارد؟ حواسمان باشد ما ملتي  داريم آگاه و با هوش و گوش به فرامين رهبر انقلاب، بهتر است کاري نکنيم که به تاريخ بپيونديم و ملت بخاطر حرف هاي نسنجيده حذفمان کنند.

نکته پاياني اينکه قضاوت با ملت است که کدامين حرف ها، نظام را به پرتگاه مي کشاند.
انتهاي ياداشت/630 ل
 
مرجع : سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۹:۰۵

9 Feb 2020