۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۲۲۷۴۳
خطیب جمعه فارسان گفت:

امام راحل یک شخصیت استثنایی کم نظیر بعد از معصومین بود

خطیب جمعه فارسان گفت:امام راحل یک شخصیت استثنایی کم نظیر بعد از معصومین بود که خداوند متعال او را از نسل پیامبر اکرم )ص( به عنوان ذخیره و حجت خودش در عصر غیبت و امام عصر در زمان ها فرستاد.
امام راحل یک شخصیت استثنایی کم نظیر بعد از معصومین بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، حجت الاسلام حسین جمالی زاده در خطبه های این هفته با اشاره به ارتحال امام راحل گفت: امام راحل یک شخصیت استثنایی کم نظیر بعد از معصومین بود که خداوند متعال او را از نسل پیامبر اکرم )ص( به عنوان ذخیره و حجت خودش در عصر غیبت و امام عصر در زمان ها فرستاد و اسلام و حزب تشیع را از انزوا به درآورد و ایران اسلامی را از اسارت و بردگی رژیم دیکتاتور و مستبد پهلوی و دیگر مستکبران زمان آزاد کرد.

وی در ادامه افزود:امام ۱۰سال با وجود گرفتاری و مشکلات داخلی و خارجی نظام اسلامی ایران را بر ساختارها و مبانی محکم دینی وفطری مستحکم ساخت که مردم ما هم از تمامی سلیقه ها و مذاهب و اقوام با آن تشیع جنازه بی نظیرشان قدر شناسی خود را نشان دادند و با بیعت با خلق صالحش وفادار یشان را به آرمانهای امام راحل ابراز کردند.

خطیب جمعه فارسان در ادامه با تبریک نیمه شعبان خاطر نشان شد: آنچه که امروز از روایات معصومین استفاده می شود این است که مهم ترین وظیفه ما شعیان در این عصر غیبت، سعی و تلاش در جهت شناخت و معرفت آن حضرت و معرفت به فلسفه غیبت و انتظار و طولانی شدن غیبت آن حضرت و سپس تصحیل رضایت آن حضرت و نیز مواظب کردن حفظ دین و ایمان است.

ایشان تصریح کردند: تنها با شرکت در مجالس معرفت افزایی دینی و یادگیری است ،که معارف بلند دین قرآن و سپس پرهیز از مجالس گناه و معصیت و نیز ارتباط با علمای ربانی که دیدنشان انسان را به یاد خدا و معصومین و جهان آخرت بیاندازد، پیروی ازحضرت حق میسر خواهد شد.



انتهای پیام1020ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۴۷:۲۷

27 Jan 2020