۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
کد مطلب : ۳۴۲۶۳
امام جمعه شهر باباحیدر گفت:

خطري که امنيت کشور را تهديد مي کندکانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد

امام جمعه شهر باباحيدر گفت: خطري که امنيت کشور را تهديد مي کند کانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد و بخواهد مشکلات کشور را با تعامل با دشمن حل و فصل کند.
خطري که امنيت کشور را تهديد مي کندکانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري پيرغار، حجت الاسلام ياوري در خطبه اول اين هفته نماز جمعه شهر باباحيدر گفت: خواهران و برادران ايماني همه شما و خودم را به رعايت تقواي الهي دعوت مي نمايم.رعايت تقواي الهي در زندگي انسان باعث گشايش و رفع مشکلات خواهد شد چون با پرهيزکاري، خداوند بندگي و عبوديت مي شود و پروردگار عالميان خود مشکلات و گرفتاري هاي مؤمني که پرهيزگار و اهل تقوي است را کفايت مي کند.

وي فرا رسيدن ماه شعبان را تبريک گفت و بيان داشتند: ماه شعبان فرصت مناسبي است که خودمان را براي ماه مهماني خداوماه رمضان آماده کنيم.

حجت الاسلام ياوري به سخنان رهبرمعظم انقلاب اشاره داشت وگفت: خطري که امنيت کشور را تهديد مي کندکانديدايي است که به جهان خارج چشم بيندوزد و بخواهد مشکلات  کشور را با تعامل با دشمن حل و فصل کند.

وي در ادامه ميلاد قمربني هاشم و روز جانباز را گرامي   و بيان داشت: قدر و مقام جانبازان را بدانيد جانبازان شهيدان زنده اي هستند که خداوند به آنها توفيق داد سالهايي از عمرشان ر ابا مجاهدت وآزمايش دشوار بگذرانند
خطيب نماز جمعه باباحيدر به شهادت شهيد مطهري و روز معلم اشاره  و گفت: شهيد مطهري با سخنراني و آثار خود خدمت بزرگي به اسلام کرد تا انجاييکه فضاي فکري جامعه در ابعاد ديني؛ سياسي و اجتماعي هم چنان مرهون انديشه هاي اوست.

وي به همين مناسبت اشاره داشت و گفت:  معلمان پر تلاش و زحمت کش  همچون پدري دلسوز و يا مادري مهربان نقش معجزه اسايي را در تربيت فرزندان دارند و بايد از زحمات شبانه روزي انها تقدير و تشکر نمود.

وي با اشاره به روز جهاني کارگر گفت : ما بايد کار را گسترش دهيم و از کارگر حمايت کنيم و امنيت شغلي ايجاد کنيم و بدانيم قشر کارگر زحمت کش؛ستون اصلي توليد در کشورند و نياز به حمايت مسئولين دارند.

انتهاي پيام/590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۵۱:۳۹

5 Jan 2020