۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۷
کد مطلب : ۲۱۲۰۳
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

پاسداري از اسلام و حريم ولايت بزرگترين نگراني و رنج حضرت زهرا(س) بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: پاسداری از اسلام و حریم ولایت بزرگترین نگرانی و رنجی بود که صدیقه اطهر حضرت فاطمه زهرا در مدت کوتاه عمر خویش با ان مواجه بود.
پاسداري از اسلام و حريم ولايت بزرگترين نگراني و رنج حضرت زهرا(س) بود
به گزارش جهانبین نیوز علی گرجی بصيرت بي‌نظير حضرت زهرا(س) را ویژگی برجسته این بانوی بهشتی عنوان کرد و افزود: در بیان فضائل و کمالات آن نور الهی زبان‌ها قاصر و قلم‌ها ناتوان است.

گرجی با اشاره به اقدامات سیاسی مهم حضرت زهرا(س) گفت: ایشان با دوراندیشی حتی وصيت به عدم حضور دشمنان خدا بر جنازه‌ي خویش فرمودند.

وی افزود: این الگوی زنان مسلمان به حداقل امكانات مادي اکتفا می‌کرد و یک همسر نمونه برپایه ارزش‌های الهی و معنوی برای امام علی(ع) بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دفاع قلبي، زباني و عملي از معروف‌ها و ارزش‌هاي اسلامي را سرلوحه فعالیت های این بانوی مکرم دانست و تصریح کرد: ایشان با ايثار جان و مال و فرزند خود از حكومت اسلامي دفاع کرد و نگذاشت اسلام ناب محمدی(ص) به فراموشی سپرده شود.

به گفته وی حضرت زهرا به ارزش‌هايي چون حجاب و پوشش كامل اسلامي در شرايط گوناگون زندگي، ايثار و مقدم داشتن ديگران بر خويش همت گماشت و در آن شرایط دشوار سیاسی به دفاع از مظلوم پرداخت.

علی گرجی افزود: متأسفانه سیره و منش فاطمی در جامعه به خوبی رعایت نمی‌شود در حالیکه حضرت زهرا از زر و زيور و تشريفات زندگي وارسته بود و با كار و تلاش اقتصادي، براي تأمين شرافتمندانه زندگي خانوادگي خود تلاش بسیاری می‌کرد.

گرجی با توصیه زوج‌های جوان به مطالعه در زندگی سراسر عزت دخت گرامی پیامبر اسلام گفت: دفاع از اساس دين و اسلام ناب و تقويت ولي امر مسلمين محور اصلی محور اصلي اقدامات حضرت زهرا(س) بود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۴۸:۳۱

1 Feb 2020