۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۲
کد مطلب : ۲۳۸۲۳
شهيد رضا حيدري بنی:

و اگر مي گوئيم حسين جان ما نبوديم که تو را در کربلا ياري کنيم، اينک حسين زمان ياري مي خواهد

اگر مي گوئيم حسين جان ما نبوديم که تو را در کربلا ياري کنيم و در ماه محرم شيون و زاري مي کنيم ، اينک حسين زمان ياري مي خواهد ، اگر در گفته هايمان صادق هستيم او را ياري کنيم .
و اگر مي گوئيم حسين جان ما نبوديم که تو را در کربلا ياري کنيم، اينک حسين زمان ياري مي خواهد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، شهيد رضا حيدري بني فرزند فتح الله، درتاريخ بيستم آذرماه سال ۱۳۴۳، در شهر بن ديده به جهان گشود و وجود پر مهرش در يک خانواده ي مذهبي شکوفا شد.

پدرش کشاورز بود و او در طول زندگيش خالصانه به پدرش کمک مي کرد؛ عاشق علم و دانش و تحصيلات ابتدائي و راهنمائي اش را در شهر بن و تحصيلات متوسطه را در شهرکرد به پايان رساند او براي کسب علم بيشتر به مرکز تربيت معلم راه يافت و تا سال دوم پيش رفت و ديپلم افتخار را در ورزش رزمي جودو اخذ نمود و مربي کم نظيري بود.

شهيد رضا حيدري بني در تاريخ سوم تيرماه ۱۳۶۵ ، به سمت معاونت کميته انقلاب اسلامي شهرکرد منصوب شد..

وي در طول حياتش موفق به کسب چهارمدال افتخار شد و در رشته جودو شاگرداني را تربيت کرد که نه فقط تقويت کننده ي جسم خويش بودند بلکه به راستي و درستي، روح خود را نيز تقويت مي کردند.

شهيد حيدري عصاره ي شکيبايي و حلم، ديانت، تعبد بود چرا که از همان ابتداي سن تکليف، مقيد به انجام امور ديني بود و به پدرش در کار کشاورزي کمک مي کرد. او مرد دين بود، شب ها سجاده اش را به سوي معبودش مي گشود و هنگامه راز و نيازش عطر عبادت بر محل سجودش مي پيچيد.


ايشان درس عشق را درمدرسه پيرو مرادش ، خميني کبير (ره) آموخت؛ سرباز خدا بود و براي رسيدن به اين هدف بارها به جبهه هاي نبرد رفت چرا که عاشق شهادت بود و براي دست يافتن به اين مدال پرافتخار در چندين عمليات شرکت نمود.

شهيد حيدري در عمليات غرورآفرين «کربلاي پنج » در حالي که در دل سنگر ، عاشقانه از خداوند طلب شهادت مي کرد در تاريخ پنجم بهمن ماه سال ۱۳۶۵ در خاک مقدس خدا، خاک «شلمچه»، شهد گواراي شهادت را نوشيد.


نام و ياد ايشان درقلب مردم و بخصوص ورزشکاران هميشه زنده است. روحش شاد و يادش گرامي


متن وصيت نامه شهيد رضا حيدري بني


بسم الله الرحمن الرحيم

(ولا تحسبن الذين قتلوا في سبيل الله امواتا بل احياءُ عندربهم يرزقون)


بنام يگانه قانونگذار هستي که عالم در يد قدرت اوست و بنام رب العالمين و بنام خدائيکه ۱۲۴ هزار پيامبر برحق ، اولين شان حضرت آدم و خاتم آن بزرگواران حضرت محمد(ص) را براي هدايت انسان ها مبعوث فرمود.

و به نام ايزد منان که دوازده اختر فروزان او برحق، که اميرالمؤمنين حضرت علي (ع) سرآغاز امامت و حضرت مهدي(عج) بپا کننده عدل در جهان هستي و آخرين طليعه فروزان امامت و ولايت مي باشد که در غيبت کبري به سرمي برد و به جاي ايشان ولايت فقيه آماده کننده زمينه مساعد براي ظهور آقا امام زمان(عج) مي باشد.


و درود و سلام بر امام خميني که جانشين ولايت امر مي باشد ، که اطاعت از او اطاعت از آقا امام زمان(عج) مي باشد.

بايد با مخالفين اسلام که قصد ضربه زدن به اسلام و انقلاب اسلامي را دارند مبارزه کرد چون از ابتدا خلقت بين حق و باطل مبارزه بوده است و خواهد بود و کشته شدن در راه خدا نهايت آرزوي انسان مؤمن مي باشد.

ما به اين دنيا نيامده ايم که خوشگذراني کنيم(الدنيا مزرعه الاخره) اگرانسان براي خوردن و خوابيدن و آميزش بوجود آمده باشد، حيوان در اين مورد پيشرفته تر است، و خلقت انسان لزومي نداشت.

از ابتداي آفرينش ،بين هابيل و قابيل ،موسي و فرعون ،حضرت ابراهيم و نمرود،حضرت محمد(ص) و قريش ،امام حسين (ع) و يزيد ،ايران اسلامي و صدام مبارزه بوده وهست و هيچ گونه سازش صورت نگرفته است، و و اگر مي گوئيم حسين جان ما نبوديم که تو را در کربلا ياري کنيم و در ماه محرم شيون و زاري مي کنيم ، اينک حسين زمان ياري مي خواهد ، اگر در گفته هايمان صادق هستيم او را ياري کنيم .

بايد بدانيم ايادي ابر جنايتکاران ساکت نخواهند بود ، غير از جنگ از طريق ديگر از قبيل فساد اخلاق ، اعتياد ، منکرات و... وارد خواهند شد. اين جنگ و اين دنيا امتحان است ، سعي کنيم سرافراز از اين امتحان بگذريم.

فعلاً افتخار حفظ اسلام به عهده کشور ماست ، بوسيله امت، اين اسلام زنده خواهد شد. پس موقعيت خود را درک کنيم و حيات جاويد را کسب کنيم.(مراره الدنيا حلاوه الاخره و حلاوه الدنيا مراره الاخره) پس حرص و طمع بي فايده است . اگر مالي از راه نامشروع جمع آوري گردد هرگز نخواهيم توانست از آن استفاده کنيم.

شخصي که دارفاني را وداع گويد سه چيز براي او مي آيد:۱- مال ۲- اولاد ۳- عمل ، که از مال سوال مي شود،که چه مقدار به من مي رسد، مي گويد به اندازه يک کفن ، به فرزند گفته مي شود چه بهره اي نصيب من مي گردد ، مي گويد بقدار کفن و دفن ، و عمل انسان است که هميشه با اوست.

پس سعي کنيم عمل خود را موافق با احکام الهي بنمائيم و مسئله ديگر عمل به واجبات است که يکي از واجبات جهاد است، و در اين راه امکان شهادت وجود دارد و شهادت نصيب هرکس نخواهد شد، و کسي که شهادت را قبول ندارد ،مسئله مرگ را هنوز نتوانسته براي خود حل نمايد.

انسان قبل از اينکه مرگ به سراغ او بيايد بايد خود را با مرگ و آخرت آشنا کند و روح خود را جلوتر از جسم ، به جهان آخرت بفرستد، که اين کار فقط بوسيله تقرب به خدا صورت خواهد گرفت، يعني اعمال خود را خداگونه نمايد، که در اين راه شيطان دشمن سرسخت انسان است و شيطان قسم خورده است که انسان ها را فريب دهد.اگربتوانيم از وسوسه شيطان رهايي يابيم و اعمال خود را خدائي کنيم ، نجات خواهيم يافت .

در ضمن از شما عزيزان خواهر و برادر خواهش دارم هميشه به ياد خدا باشيد و سعي در شناخت ائمه (ع) بنمائيد، و هيچگاه از فرايض ديني غافل نشويد و کلمات مذکور در باب تذکر است (فذکرانّ الذکرتنفع المؤمنين).

و الحمدالله برادراني دارم که سنگر مرا خالي نخواهند گذاشت و دل امام را شاد مي نمايند و مشتي محکم بردهان ياوه گويان خواهند کوبيد و انتظارداريم که سنگر مرا پرنمايند.

با مبلغ پولي که دارم سه سال نماز و سه ماه روزه و دو نماز آيات برايم بجا آوريد. و از بسيج براي من چيزي قبول نکنيد و حقوقي که از تربيت بدني طلبکارم همراه با لباس جودو به رسم ياد بود به تربيت بدني اهدا نمائيد و امانات موجود مانند کتاب را به صاحبانشان بدهيد.

و اعمال موجود در کتاب معاد شهيد دستغيب را درصورت امکان برايم انجام دهيد(مربوط به ميت)

در پايان از همه مي خواهم که امام عزيز را ياري نمايند که ياري کردن ايشان ياري نمودن امام زمان(عج) مي باشد و به فرمان هاي اين مرد بزرگ و الهي (امام خميني ره) توجه داشته باشند، چون تنها سخنان اوست که اسلامي واقعي را بازگو کرده است و ايشان تمام عمر خود را در راه خدمت به اسلام گذرانده و هدف او الله است.

ازشما ملت عزيز مي خواهم که مدافع روحانيت باشيد و اين را بدانيد که بدون روحانيت ، به طور حتم اين انقلاب اسلامي شيعي يا به طرف غرب و يه به طرف شرق گرايش پيدا مي کند.

به خانواده شهدا سرکشي کنيد و از مجروحين و معلولين عيادت نمائيد. به همه بگوئيد اين راه را که انتخاب کرده ايم بدون اجبار در آن قدم نهاديم و منافقان کوردل بدانند که واژه شهادت برايمان افتخاراست و آن را سعادت مي دانيم و آنها نخواهند توانست ماهي را از آب بترسانند چون آب براي ماهي حيات است و همين طور شهادت براي مسلمان حيات جاويد مي باشد.

ودر آخر شما را به تقواي الهي توصيه مي کنم.(والسلام)


انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۳۵:۲۷

11 Jan 2020