۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۳۷۱۸۹
فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان خبر داد

اجراي 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان فارسان

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان گفت: 30 عنوان برنامه در هفته بسيج در اين شهرستان اجرا مي‌شود.
اجراي 30 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسيج در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ حميد يزداني در گفتوگو با خبرنگار پيرغار اظهار کرد: حادثه تلخ و غمباري که در غرب کشور عزيزمان اتفاق افتاد براي همه سخت و دل‌خراش بود که اين شهرستان توانسته است با همکاري پايگاه‌هاي بسيج کمک‌هاي مردمي را جمع‌آوري و به اين منطقه ارسال کند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج فارسان با اشاره به برنامه‌هاي هفته بسيج در فارسان عنوان کرد: در آغاز هفته بسيج در روز 29 آبان، شعار اصلي سپاه بسيج مظهر مردم‌سالاري ديني است که بايد همه مردم و جوانان مقتدرانه برنامه‌هاي طرح‌شده توسط بسيج و رسانه را به نحو مطلوب عمل کنند.

وي با اشاره به دستور فرمانده سپاه استان تصريح کرد: مسجد بايد از برنامه‌هاي اصلي سپاه باشد و همچنين نمايش اقتدار مردمي، توجه و تنوع در توصيه‌هاي بسيج بايد جذابيت خاصي داشته باشد.

يزداني درباره انديشه و آرمان‌هاي امام خميني (ره) خاطرنشان کرد: تشکيل بسيج مستضعفين يکي از مأموريت‌ها و وظايف سپرده‌شده پاسداري از انقلاب اسلامي است و در همه عرصه‌ها بايد حضور به‌موقع نيروهاي مسلح و فرماندهان و نيروهاي سپاه و بسيج باشد.

اين مقام مسئول بيان کرد: بيش از 30 برنامه در شهرستان فارسان در آغاز هفته بسيج اعم ازديدار با امام جمعه، صبحگاه مشترک، غبارروبي مزار شهدا و حضور در گلزار شهدا، يادواره‌هاي شهدا فرهنگي و آبروي محله، مسابقات ورزشي، ميقات و صالحات، تجليل از بسيجيان نمونه، ديدار با خانواده شهدا و اعزام دانش‌آموزان بسيجي به مناطق عملياتي جنوب غرب کشور در هفته بسيج خواهيم داشت.
 
انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۰:۴۹

2 Jan 2020