۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۶
کد مطلب : ۲۴۳۰۹
جانشين فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختیاری:

متلاشی شدن باند سارقان خودرو در شهرکرد

جانشين فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري از انهدام باند سارقين خودرو و کشف هفت دستگاه خودرو مسروقه در شهرکرد خبر داد.
متلاشی شدن باند سارقان خودرو در شهرکرد
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ ابراهيم رضايي با اعلام اين خبر افزود: در پي وصول يک فقره پرونده قضايي با موضوع سرقت يک دستگاه خودروي پرايد، شناسايي سارق يا سارقان احتمالي به صورت ويژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

وي گفت: در مراجعه مجدد شاکي عنوان کرد خودروي مسروقه خود را در حالي که پلاک هاي آن تعويض شده بود شناسايي و بعد از تعقيب و گريز، سارق در حاشيه شهر مجبور به رها کردن خودرو و فرار شده و وي چهره سارق را شناسايي کرده است.

سرهنگ رضايي اظهارکرد: با پيگيري سرنخ مناسب بجا مانده از سارق در خودرو ومطابقت آن با چهره شناسايي شده، مشخصات يکي از سارقان که از سارقان سابقه دار و حرفه اي استان مي باشد، محرز شد.

وي ادامه داد: پس از شناسايي مخفيگاه متهم ، در يک عمليات پليسي و غافلگيرانه متهم دستگير و براي تحقيقات بيشتر به آگاهي استان منتقل شد که در تحقيقات اوليه منکر هرگونه بزه انتسابي شد ولي در بازجويي هاي مکرر فني و پليسي و مواجهه با دلايل و مستندات موجود، چاره اي جز بيان واقعيت نداشته و نهايتا لب به اعتراف گشوده و به سرقت هفت دستگاه خودرو با همدستي سه نفر ديگر اعتراف کرد و در ادامه پس از شناسايي محل سکونت و اختفا، ساير همدستان وي نيز دستگير شدند.

اين مقام انتظامي با اشاره به اين مطلب که يکي از سارقان با يک دستگاه خودروي سرقتي در شهر اصفهان شناسايي و بعد از ورود وي به حوزه اين استان دستگير شد گفت: در ادامه تحقيقات با راهنمايي متهمان ضمن شناسايي شکات با سير مراحل قانوني و قضايي اموال سرقتي به مالباختگان تحويل شد.

جانشين فرماندهي انتظامي چهارمحال و بختياري تصريح کرد: سارقان پس از تکميل تحقيقات، با صدور قرار لازم تحويل زندان مرکزي شهرکرد شدند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۶:۱۵

30 Dec 2019