۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۳۲۰۴۹
به مناسبت روز دانشجو/

بيانيه جوانان انقلابي استان چهارمحال و بختياري منتشر شد

بيانيه جوانان انقلابي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز دانشجو منتشر شد.
بيانيه جوانان انقلابي استان چهارمحال و بختياري منتشر شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ بيانيه جوانان انقلابي استان چهارمحال و بختياري به مناسبت روز دانشجو منتشر شد که متن آن به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
*بيانيه جوانان انقلابي استان چهارمحال وبختياري به مناسبت روز دانشجو*

بارها در مجامع دانشجويي گفته‌ام که در اين نظام مردمي، دانشجويان که طبقه پيشرو و پيشاهنگ و زبده و با نشاط پيکره اجتماع هستند، بايد در سازندگي آينده و ترسيم حرکت عمومي جامعه، بيش از جاهاي ديگر نقش و اثر داشته باشند.» . امام خامنه اي(حفظ الله)

باز هم ماه آذر و باز هم بوي شهادت و بصيرت . آري ۱۶ آذر روزي که به عنوان روز بصيرت دانشجويان براي آمريکا ستيزي و نه آمريکا ستايي در تاريخ اين مرز و بوم ثبت شده و روزي که ملتي سرافراز، تاوان درخواست استقلال از استکبار جهاني را در قالب ۳ اهورايي پرداخت.آري ۱۶ آذر نمرده است که برايش مجلس ختم بگيريم، بلکه شهيد شده است و شهيد هم هميشه زنده است .شايد آن روز كه سنگ فرش‌هاي دانشكده فني دانشگاه تهران به خون سه شهيد دانشجو رنگين شد، سردمداران استكبار جهاني و در رأس آن آمريكاي جنايتكار، گمان نمي‌كردند كه اين روز، نقطه آغازين جنبشي خواهد بود كه از قلب آن چمران‌ها، علم‌الهدي‌ها، باكري‌ها و صد البته احمدي روشن ها،عليمحمدي ها به پا خواهند خواست.
قطعا پيام ۱۶ آذر ۳۲ براي ملت ايران مبارزه با استبداد و استکبار حتي به قيمت خون و سردادن فريادهاي حق طلبانه است. لذا دانشجويان در هر زمان و مکاني مي توانند با الگو قرار دادن اين حرکت مشي خود را دريابند و همواره در راستاي رسيدن به آرمانها و پيگيري مطالبات مردمي کوشا باشند.بلاشک از ابتداي شروع حرکتهاي دانشجويي نقد و آرمانگرايي جزء جداناپذير روح جنبش دانشجويي بوده است، نقدي که ضرورت وجود آن در هر برهه از زمان بر کسي پوشيده نيست. با توجه به آنکه در حال حاضر نقد منصفانه و آگاهانه به حلقه مفقوده جامعه بدل گشته است و نهادي به صورت رسمي يا غير رسمي اين مهم را به منصه ظهور نمي‌رساند، لذا بار اين مسئوليت بر دوش جنبش دانشجويي بيش از پيش سنگيني مي‌کند. همگان مسلم بدانند اگر جنبش‌هاي دانشجويي خلا اين نهادها را به وسيله نقد همراه با پشتوانه مطالعاتي پر نکنند از حيات و پويايي گفتمان انقلاب اسلامي اثري نخواهد ماند. چنانچه فعالان دانشجويي مسير عدم نقادي و وابستگي به گروه هاي سياسي و قدرت را در پيش گيرند از جنبش دانشجويي پوسته‌اي بيش باقي نخواهد ماند، چراکه نه تنها جامعه دانشجويي را از وظيفه اصلي خويش يعني پيش قراولي در پيگيري مطالبات مردمي و برآوردن نيازهايشان دور ساخته حتي آنها را تحت هژموني گروه‌هاي سياسي و به ابزار دستي درراستاي منافع آنان بدل کرده است.
لذا با توجه به اينکه مطالبه گري را بايد از مهمترين ويژگي هاي هر دانشجوي بيداري دانست که با تمسک به آن ، در راه رسيدن به اهداف ديني و انقلابي گام بر ميدارد و به همين مناسبت بر خود لازم مي دانيم به نکاتي چند اشاره کنيم :
۱-ما دانشجويان انقلابي و مسلمان که همواره در صف اول انقلاب ايستاده، پيشتاز مبارزه با استکبار و امپرياليسم هستيم از تمامي مسئولين نظام مقدس جمهوري اسلامي مي خواهيم ضمن توجه بيشتر به رهنمودهاي رهبر معظم انقلاب، تمامي تلاش خود را در رفع مشکلات معيشت مردم مبذول نموده و ضمن توجه هرچه بيشتر به مسائل داخلي کشور از سياه نمايي هاي بي مورد پرهيز نمايند.
۲-جريان دانشجويي با نگاه به تجربه تاريخي ملت بزرگ ايران در رويارويي با شيطان بزرگ و غير قابل اعتماد بودن آن ، هرگونه نگاه به بيرون را در جهت پيشرفت کشور ، مانع از بروز شکوفايي استعدادها و توانمندي هاي جوانان پاک دل اين مرز و بوم مي داند . اخيرا نيز مذاکرات هسته اي به ما ثابت کرد که هيچگاه نمي توان به دشمن خود اعتماد کرد که "" و لن ترضي عنک اليهود و لاالنصري حتي تتبع ملتهم "" تا از دين مان دست برنداريم دشمنان ما آسوده نخواهند نشست و در اين راه نيز از هيج تلاشي فروگذار نخواهند کرد.
۳-جريان دانشجويي ، تلاش در جهت تعميق باورهاي ديني و بصيرتي دانشجويان در دانشگاه ها را از مهمترين تکاليف خود مي داند و در همين راستا اقدام به برگزاري برنامه هاي مختلف در دانشگاهها با هدف بصيرت افزايي مي نمايد و در اين راه هيچگاه از خود خستگي نشان نداده ، نميدهد و نخواهد داد که "" والذين جاهدو فينا لنهدينهم سبلنا "" ما کساني را که در راه ما تلاش نمايند به راههاي خود هدايت خواهيم نمود.
۴-پيشنهادي در راستاي مطالبات مقام معظم رهبري مطرح مي نمائيم و آن هم حضور مسئولين در ميان جوانان و پاسخگويي به شبهات آنان مي باشد. بر همين اساس از نماينده محترم و معزز ولي فقيه در استان و امام جمعه شهرکرد ، استاندار محترم و ساير مسئولين درخواست داريم با حضور در ميان دانشجويان ، پاسخگوي مطالبات بحق آنان باشند.
در پايان اعلام مي‌داريم که ضمن لبيک به نداي امام خامنه‌اي(مدظله) و برافراشتن پرچم سرخ حسيني، ادامه دهنده راه شهيدان خواهيم بود و فرياد«هيهات من‌الذله» را سر داده و با تکرار شعار«مرگ بر آمريکا» و «مرگ بر اسرائيل» به آنان ثابت مي‌کنيم که از مواجه شدن با هيچ دشمني ترس نداريم و تا از بين بردن عوامل ذلّت يعني رژيم حرام زاده صهيونيستي و آمريکاي جنايتکار دست از مبارزه بر نمي‌داريم.

از خداوند منان توفيق خدمت خالصانه را خواستاريم
والسلام علي من اتبع الهدي


انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۱۶:۴۶

1 Jan 2020