۰
plusresetminus
روحانی مستقر روستای کهیان از توابع بخش مرکزی شهرستان لردگان گفت: حضور به موقع مردم جهت مهار حریق گسترده نشانگر اهمیت مردم به جنگل‌ها و مراتع بود و وقتی این صحنه‌ها را مشاهده کردم به یاد خاطرات شهدا افتادم که تا پای جان از کیان و ناموس دفاع کردند و شاید اگر دشمن قصد سوئی به این مملکت داشته باشد همین مردم در صحنه با وجود تمام مشکلات حاضر می‌شوند.
آتش‌سوزی جنگل‌ها و مراتع روستای کهیان با تلاش مردم و روحانی مستقر در روستا مهار شد+تصویر
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت‌الاسلام‌ عبدالمحمد طهماسبی روحانی مستقر روستای کهیان از توابع بخش مرکزی شهرستان لردگان است که برای مهار آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع این روستا آستین همت بالا زده و به یاری محیط زیست شتافته است.

وی در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: حضور به موقع مردم جهت مهار حریق گسترده نشانگر اهمیت مردم به جنگل‌ها و مراتع بود و وقتی این صحنه‌ها را مشاهده کردم به یاد خاطرات شهدا افتادم که تا پای جان از کیان و ناموس دفاع کردند و شاید اگر دشمن قصد سوئی به این مملکت داشته باشد همین مردم در صحنه با وجود تمام مشکلات حاضر می‌شوند.



وی افزود: طبیعت و مخصوصا گیاهان منبع اکسیژن هستند و نفسی که می‌کشیم مدیون طبیعت‌ هستیم لذا باید نهایت تلاش را در حفظ آن داشته باشیم در همین راستا این منبع عظیم خدادادی را باید برای آیندگان نگهداریم همانطور که نیاکان ما آن را برای ما حفظ کردند.


گفتنی است، این آتش‌سوزی روز گذشته، یکشنبه ۲۱ مرداد ۹۷ در جنگل‌های روستای کهیان شروع شد و با کمک و همکاری مردم روستا مهار شد.

روستای کهیان در فاصله 10 کیلومتری شهر لردگان و 160 کیلومتری مرکز استان چهار محال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام1026ج/630ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۵۷:۴۳

27 Dec 2019