۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۷۷۴۹
مسئولان پیگیری کنند؛

کارگران کارخانه شرکت "پارس فوژان فرایند" حقوق 6 ماه خود را دریافت نکردند

حدود 27 نفر از کارگران کارخانه شرکت "پارس فوژان فرایند" نزدیک به شش ماه است که حقوقی از این شرکت دریافت نکرده‌اند.
کارگران کارخانه شرکت "پارس فوژان فرایند" حقوق 6 ماه خود را دریافت نکردند
به گزارش جهانبین نیوز، بر اساس اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری این گونه عنوان شده که در حدود 27 نفر از کارگران کارخانه شرکت "پارس فوژان فرایند" واقع در شهرک صنعتی شهرکرد، نزدیک به شش ماه است که حقوقی از این شرکت دریافت نکرده‌اند و حتی از عیدی سال 93 نیز محروم مانده‌اند.

بر اساس گفته‌های یکی ازمنابع آگاه، کارگران این کارخانه تاکنون تلاش زیادی برای تحقق مطالبات خود انجام داده‎اند و حتی به اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز رجوع کرده‎اند اما این تلاش‌ها به جایی نرسیده است.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل این شرکت ماهانه با دادن مساعده به برخی از کارگران، حقوق دیگر کارگران را نادیده گرفته و از دادن مبلغ واقعی حقوقشان امتناع کرده است.

بسیاری از این کارگران دارای خانواده و چند فرزند هستند که الان با توجه به بازگشایی فصل مدارس و هزینه‌های بالای خرید لوازم‌التحریر و لباس و کیف و کفش، به نظر می‎رسد مسئولان باید نسبت به این مشکل کارگران جدیت بیشتری به کار گیرند.

تلاش این پایگاه خبری بر این است تا در گفت‌و‌گویی با مدیرعامل این کارخانه علت تاخیر در پرداخت حقوق این کارگران را جویا شود که البته تاکنون موفق به برقراری تماس با مدیرعامل این کارخانه نشده‌ است.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۷:۲۲

28 Dec 2019