۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۳۳۷۶۹
فرماندار اردل:

13 نفر تاکنون در انتخابات شوراي شهرو روستاي اردل ثبت نام کردند

فرماندار شهرستان اردل از ثبت نام 13 نفر براي شوراهاي اسلامي شهر و روستا در نخستين روز از ثبت نام داوطلبان پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا در اين شهرستان خبر داد.
13 نفر تاکنون در انتخابات شوراي شهرو روستاي اردل ثبت نام کردند
به گزارش جهانبین نیوز، محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه ضمن تبريک سال نو با بيان اين خبر گفت:فرآيند ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا از ساعت ۸ صبح امروز ۳۰ اسفند ۹۵ آغاز شد و تا ۶ فروردين سال ۹۶ ادامه دارد که در اين مدت افراد مي توانند براي ثبت نام به فرمانداري شهرستان مراجعه کنند.

نوذري افزود: با تمهيدات صورت گرفته چهار کاربر در محل فرمانداري اردل کار ثبت نام از داوطلبان در ۲ حوزه شهر و روستا را بر عهده دارند و از صبح امروز تاکنون ۱۳ تن براي ثبت نام پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ثبت نام کردند که داوطلبان از روستا ها بوده و کسي از شهرها هنوز برا شوراها ثبت نام نکرد.

وي، ارائه اصل شناسنامه عکس دار و ۲ نسخه تصوير تمام صفحات آن، اصل کارت ملي و يک نسخه تصويرآن، چهار قطعه عکس سه در چهار جديد، ارائه اصل و يک نسخه تصوير مدرک تحصيلي معتبر، اصل و يک نسخه تصوير کارت پايان خدمت يا مدرک معتبر دال بر مشخص بودن وضعيت خدمت عمومي براي آقايان کمتر از ۵۰ سال سن و ارايه مدرک ايثارگري در صورت دارا بودن را از جمله مدارک مورد نياز براي ثبت نام از داوطلبان انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا ذکر کرد.

فرماندار اردل همچنين ارائه گواهي رسمي مبني بر قبول استعفا و نداشتن اشتغال در پست و مقام مشاغل موضوع ماده ۲۸ قانون انتخابات شوراها و ارائه اصل گواهي عدم سوء پيشينه که از تاريخ صدور آن بيش از سه ماه نگذشته باشد را از ديگر مدارک مورد نياز براي نامزدهاي انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا اعلام کرد.

نوذري بيان کرد: به طور يقين در در پنجمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا و دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، شاهد برگزاري انتخاباتي رقابتي و سالم با حضور گسترده و بالاي مردم خواهيم بود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۲۵:۱۳

22 Jan 2020