۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۸
کد مطلب : ۳۶۵۵۹
فرماندار سامان:

دشمن نتوانسته کوچکترين حرکتي در نظام جمهوري اسلامي با هوشياري نيروي هاي انتظامي در جامعه داشته باشد

فرماندار شهرستان سامان با بيان اينکه دشمنان نظام جمهوري اسلامي هر روز با توطئه هاي جديد قصد ضربه زدن به نظام جمهوري را دارد ابراز کرد: دشمن نتوانسته کوچکترين حرکتي در نظام جمهوري اسلامي با هوشياري نيروي هاي انتظامي در جامعه داشته باشد.
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما ، فرماندار شهرستان سامان سعيد صالحي در مراسم صبحگاه مشترک نيروي انتظامي با تبريک محضر سبز پوشان نيوري انتظامي اظهار داشت: جايگاه و نقش نيروي انتظامي در کنار ساير نيرو هاي مسلح حفظ و حراست از دستاورد هاي انقلاب و نظام است.

سعيد صالحي با بيان اينکه فعاليت ها و عملکرد نيروي انتظامي در راستاي ارائه خدمات تامين و امنيت کشور در سطح کشور و استان و شهرستان قابل تقدير است بيان د اشت: نيروي انتظامي منشا خدمات بسيار زيادي در کنار خدمات ديگر و فعاليت هاي انتظامي شبانه روز در هر لحظه آماده پاسخگو مسائل امنيتي و اجتماعي است.


صالحي بيان داشت: امروز در سايه وحدت ، همدلي و هماهنگي منويات مقام معظم رهبري , وحدت در بين قوا سه گانه آرامش و امنيتي در نظام جمهوري اسلامي حاکم است که همه اينها مرهون رشادت و شهادت شهداي عزيز در نيروي مسلح ، سپاه ، بسيج و نيروي ارتش و .. است .

صالحي با بيان اينکه توطئه استعمار و اسرائيل در رابطه با نظام جمهوري اسلامي و هر روز برنامه ضد اسلاميت هر روز برنامه خاصي دارند ، اذعان داشت: هر روز بروز گروه هاي از قبيل طالبان، داعش و القاعده و تفيک مرز ها بعضي از نقاط منطقه توطئه جديد براي مردم و نظام جمهوري اسلامي به وجود مي آوردند.

وي عنوان کرد: با هوشياري و دقت مردم و رهبري حکيمانه و تدبير و عدالتي در کشور جمهوري وجود دارد تاکنون درتحت هيچ شرايطي دشمنان کوچکترين حرکتي را نتوانسته نظام و دستاورد هاي نظام جمهوري اسلامي داشته باشند و همه اينها مرهون تلاش هاي عزيزان نيروي مسلح و نظام در سراسر کشور است .

انتهاي پيام1022ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۰:۲۹

14 Jan 2020