۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۴:۴۵
کد مطلب : ۲۱۵۱۹
پيام نوروزي نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختياري؛

مَحرومِیت زدایی باید در رأس برنامه‌های همه مسئولان باشد

نماینهد ولی فقیه در استان گفت: مَحرومِیت زدایی باید در رأس برنامه‌های ما باشد مسئولان اجرایی ما، مسئولان فرهنگی ما ، مسئولان سیاسی ما، در همه اُمور در این جهت باید بکوشند و رسیدن به اون روز انشاالله که استان را در شأن خودش و در جایگاه خودش برسانیم حتماً نیازمند همراهی ، همدلی و بصیرت است.
مَحرومِیت زدایی باید در رأس برنامه‌های همه مسئولان باشد
به گزارش جهانبین نیوز حضرت حجت الاسلام و المسلمین محمّدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ، به‌مناسبت فرا رسیدن آغاز سال نو و ایام نوروز پیامی صادر کردند.

متن پیام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌
یا مقلّب القلوب و الابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال.

السَّلامُ عَلَيْكِ يَا فَاطِمَةُ الزَّهْراءِ يا قُرَّةَ عَيْنِ الرَّسُولِ يَا بِنْتَ رَسُولِ اللَّهِ السَّلاَمُ عَلَیْکِ أَیَّتُهَا الصِّدِّیقَهُ الشَّهِیدَهُ اَلسَّلاَمُ عَلَيْكِ يَا بَضْعَةٌ الرَّسُول یا أمَةَ اللَّهِ السَّلامُ عَلَيْكِ یا ریحانه النبی يَا حَبِيبَة اللَّهِ السلام عَلَیْکِ وَ عَلَیْ أبیک و بعلک و بنیک السَّلامُ عَلَيْكِ وَعَلَیْ اَئِمَّةً الْمَعْصُومينَ مَنْ وُلِدَک ألائمة الهدات المهدیین و رحمةالله و برکاته.

تبریک و تهنیت عرض می‌کنم محضر همه‌ی هم استانی‌های خوب و عزیز در استان و در هر جای کشور اسلامیمان ایران و هم استانی‌های خارج از کشور.

آغاز سال ۱۳۹۴ را شروع کردیم؛ سالی که با نام و یاد عزیز و دردانه رسول الله (صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) حضرت صدیقه کبری (سلام الله علیها) عجین است و اگر همه ما از این فرصت استفاده کنیم و در دعای هنگام تحویل سالمان از خدای متعال مسئلت کنیم و مسئلت کرده باشیم و همچنان در همین لحظات آغازین سال مسئلت کنیم که زندگی جامع فاطمی إنشاالله داشته باشیم و درعمل ، تمام توانمان را به کار بگیریم تا از آن سرور زنان عالم که الگوی همه بشریت است ، بهره‌مند بشویم و فکر و عملمان رنگ و جلای فاطمی إنشالله پیدا کند قطعا سالی بسیار پربار و پرثمر برای خود رقم خواهیم زد.

سالِ گذشته، سال ۱۳۹۳پشت سر گذارده شد همراه با یک سری آزمون‌هایی که در محضر حضرت‌ باری‌ تعالی و پیامبر اکرم (صلّی اللَّه علیه و اله و سلّم) و ائمه معصومین (علیه الصّلاة و السّلام) ارائه دادیم، إنشاالله که توانسته باشیم از این آزمون‌ها به خوبی برآمده باشیم . در کلان امر بحمدالله ملت ایران و هم استانی‌های خوبمان، نمره خوبی گرفتن در سال گذشته و حضور بحمدالله پررنگ و ارزشمندی در عرصه‌های دینی ، سیاسی و اجتماعی به لطف پروردگار داشتند.

در عزّت بخشی به خود و کشورشان و انقلابشان گام‌های بلندی برداشتند و از ذلّتی که دشمن می‌خواست و سال‌ها می‌خواهد تحمیل کند بر این ملت به لطف پروردگار دوری جستن؛ الحمدلله.

سال ۱۳۹۴ را در پیش داریم که این سال هم همچنان آزمون‌های به مراتب مهم‌تری را در پیش داریم. آزمون‌هایی که باید خودمان را مهیّا کنیم. بسیاری از بدخواهان خیزبرداشته‌اند امسال ، برای آنکه در این آزمون‌هایی که در پیش داریم به ویژه مسئله انتخابات تلاش دارند می‌کنند که به گونه‌ای وَرقِ دفتر انقلاب را به نفع خودشان وَرق بزنند؛ ملت ایران این اجازه را هیچ‌گاه نداده ، هم استانی‌های خوب و بصیر ما هم هیچ‌گاه این اجازه را نداده‌اند در این عرصه و در همه عرصه‌های دیگر.

ما در این سال هم استانی‌های خوبمان بِیش از هر چیز به وحدت و هَمدلی نیازمندیم. در عرصه‌های سیاسی به شِدّت نیازمند همدلی هستیم. در عرصه‌های عُمران و آبادانی که بحمدالله استان تلاش‌های خوبی را دارد انجام می‌دهد با هَمدلی‌هایی که داریم نیازمند وَحدت و همراهی هستیم. در عرصه‌های فِکر و فرهنگ همچنان نیازمند همراهی و همدلی هستیم. جوانان خوب و عزیزمان، جوانان بُرومند استانمان که بِحمدالله در عرصه‌های مختلف حضور داشتند، قطعا می‌کوشند که در این سال هم بیش از گذشته در همه این عرصه‌ها حضور خوب و ارزشمند داشته باشند و به ویژه از آنچه که شیاطین و نَفس و طَواغِیت و مستکبران جوان‌های ما را و جامعه ما را به آن دعوت می‌کند به شدّت پرهیز می کنند و با بصیرت خودشان و همدلی و همراهی انشاالله سال خوبی را به حول و قوّه الهی رقم بزنیم برای آینده استانمان.

من بارها عرض کرده‌ام در عرصه‌های مختلف، استان باید انشاالله به جایی بِرسد که ما هیچ نقطه که بتوان نام محروم روی آن گذاشت نداشته باشیم. مَحرومِیت زدایی باید در رأس برنامه‌های ما باشد مسئولان اجرایی ما، مسئولان فرهنگی ما ، مسئولان سیاسی ما، در همه اُمور در این جهت باید بکوشند و رسیدن به اون روز انشاالله که استان را در شأن خودش و در جایگاه خودش برسانیم حتماً نیازمند همراهی ، همدلی و بصیرت است.

برای همه شما خوبان و عزیزان آرزوی توفیق دارم . ولایت مداری در رأس اُمورمان بوده و هست و رسیدن به همه آرمان‌های بلند انقلاب در سایه ولایت مداری و حمایت از ولی امر مسلمین ولی فقیه است که این هم حجّت ما را مَحضر پروردگار و هم مَحضر تاریخ و هم مَحضر امام راحل(ره) و شهدا به اتمام می‌رساند.

اگر خدایی نخواسته در این عرصه کوتاه بیایم همان می‌شود که دشمن می‌خواهد ، که هرگز چنین روزی را دشمن نخواهید دید.

والسّلام علیکم و رحمةالله و برکاته



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۳۳:۰۴

3 Mar 2020