۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹
کد مطلب : ۲۱۴۲۹
آمریکا آمریکا که می‌گفتید این بود؟!

کدخدا در قهوه‌خانه مش قنبر

نه اینکه بگویم از مادها به این طرف، خوب که فکر می‌کنم حتی قبل از مادها هم بی‌سابقه بوده که سناتورهای یک قبرستان به کشور دیگری نامه بنویسند و چیزی در این مایه‌ها علیه رئیس‌جمهور خودشان بگویند؛ «این یارو که مثلا رئیس‌جمهور ماست، خیلی هم چیزی بارش نکنید، همچین هم که فکر می‌کنید اختیاری ندارد!»
کدخدا در قهوه‌خانه مش قنبر
به گزارش جهانبین نیوز حسین قدیانی در یادداشتی نوشت: نه اینکه بگویم از مادها به این طرف، خوب که فکر می‌کنم حتی قبل از مادها هم بی‌سابقه بوده که سناتورهای یک قبرستان به کشور دیگری نامه بنویسند و چیزی در این مایه‌ها علیه رئیس‌جمهور خودشان بگویند؛ «این یارو که مثلا رئیس‌جمهور ماست، خیلی هم چیزی بارش نکنید، همچین هم که فکر می‌کنید اختیاری ندارد!»

من از شمای مخاطب، شمای دیپلمات، شمای مورخ، شمای راننده تاکسی، شمای بیسواد، شمای بی‌شناسنامه، شمای تازه به دوران رسیده و شمای به جهنم حواله داده شده سوال می‌کنم؛ از مادها به این طرف یا از مادها به آن طرف... اصلا فرض می‌کنم حافظه تاریخی شما تا مادها را نمی‌کشد، به من بگویید از آق قویونلو‌ها(!) تا به امروز، آیا همچو چیزی سابقه داشته که ۴۷ سناتور یک قبرستان علیه رئیس‌جمهور خودشان به کشور دیگری نامه بنویسند... و آنقدر بنویسند و بنویسند که درجه آخر صدای سگ رئیس‌جمهور یعنی باراک اوباما را درآورند: «نامه سناتورها اقدامی بی‌سابقه بوده!»

همین‌طور است قطعا که جناب اوباما می‌فرمایند! کنگو، بوتان، گابن، اوگاندا، روآندا و بالطبع گینه‌بیسائو و بورکینافاسو هم لااقل تا امروز شاهد همچین فضاحتی نبوده‌اند که آمریکا بوده! جنگ درشان بوده، کشت و کشتار درشان بوده، قحطی و قتل درشان بوده، اینها را نمی‌گویم نبوده اما فی‌الواقع دیگر اینطور نبوده که هفته پیش در آمریکا دیدیم!

ای تاریخ! بشکند قلمت، یهویی!

ان‌شاءالله به بعضی‌ها برنخورد اما این همان آمریکا بود که بهش می‌گفتند کدخدا؟! در قیاس برخوردی که سناتورها با اوباما کردند راحت می‌توان مدعی شد سرکارگر قهوه‌خانه مش‌قنبر بیشتر احترام مش‌قنبر را نگه می‌دارد و بیشتر رعایت شأن و مقام مش‌قنبر را می‌کند!

سناتورها زیرآب اوباما را نزنند، کدخدا بودن آمریکا پیشکش!

تا بفهمی سناتورها چه گندی به هیکل پرزیدنت زده و چه خاکی بر سرش ریخته‌اند، باید اوباما باشی! خود خودش!

آقای اوباما! یک دوره‌ای بود که آمریکا کدخدایی بود برای خود اما الان آن دوره نیست. آن زمان آمریکا از دست ملت ایران عصبانی می‌شد، امروز اما از دست سناتورهای خودش آمپر می‌سوزاند در حد مرگ!
آمریکا، آمریکا که می‌گفتند این بود؟! فی‌الحال مش قنبر در قهوه‌خانه‌اش شأن و منزلت بیشتری دارد تا اوباما در خاک آمریکا!

ای تاریخ! بشکند قلمت، یهویی!

سلفی بچه‌های شیراز با علی مطهری!

آخر سالی دوست دارم یک حرف بی‌ربط هم بزنم! کتک خوردن علی مطهری در شیراز، تقصیر حرف‌های فلانی بود در مناظره!

من و علی مطهری، میدان گلسرخ شیراز، همین الان، یهویی!

منبع: وطن امروز

انتهای پیام/۱۰۲۱ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۳۳:۲۸

17 Jan 2020