۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۳۹۶۱۹
کارشناس مسائل سياسي:

حادثه هفتم تيرماه رونمايي از چهره‌ى نفاق و پليد آمريکا بود

کارشناس مسائل سياسي گفت: خون پاک شهداي هفتم تيرماه سال 1360 چهره‌ى نفاق و پليد آمريکا و دست پرورده هاي اين دولت جنايتکار را براي مردم آشکار کرد.
حادثه هفتم تيرماه رونمايي از چهره‌ى نفاق و پليد آمريکا بود
سجاد رئيسي کارشناس مسائل سياسي در گفت و گو با خبرنگار جهانبین نیوز ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهيد بهشتي يار باوفاي امام خميني (ره) گفت:هفتم تیر اوج تقابل حامیان ولایت، عاشقان حقیقی امام راحل و آرمان های بلند انقلاب با معاندین و منافقین هزار چهره است و در این واقعه مهم مظلومیت یاران انقلاب و ماهیت منافقین برای همگان مشخص شد.

رئيسي با بيان اينکه افرادي که در حادثه هفتم تيرماه سال ۱۳۶۰ به شهادت رسيدند در حقيقت از بزرگان انقلاب و ياران امام خميني (ره) بودندافزود: خون پاک شهداي هفتم تيرماه سال ۱۳۶۰ چهره‌ى نفاق و پليد آمريکا و دست پرورده هاي اين دولت جنايتکار را براي مردم آشکار کرد.

وي با گراميداشت ياد شهيد بهشتي، تصريح کرد: اين شخصيت والامقام فردي تأثيرگذار، بابصيرت و ستون محکم انقلاب اسلامي بودند.

رئيسي بيان کرد: شهيد بهشتي فيلسوف، متفکر و فقيه بودند که نقش مهمي در انقلاب اسلامي داشتند و پايه‌گذار قوه قضائيه در نظام اسلامي و همواره در صف مقدم مبارزه با دشمنان ملت حضور داشتند.

وي تبيين کرد: به طور قطع خون پاک شهيد بهشتي و يارانش موجب قدرت انقلاب اسلامي شد و خون شهداي اين حادثه تضمين‌کننده انقلاب اسلامي بوده است.

اين تحليلگر مسائل سياسي تأکيد کرد: شهيد بهشتي يک شخصيت والايي بودند که بنيانگذار جمهوري اسلامي در وصفش گفت که او براي ملت ما يک ملت بود.

رئيسي بيان کرد: هفتم تير سال ۶۰ از روزهاي مهم و حساس انقلاب است که در اين روز منافقان کوردل شهيد بهشتي و ۷۲ تن از ياران ايشان را به شهادت رساندند و ياد شهداي اين حادثه در تاريخ باقي خواهد ماند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۷ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۱۲:۵۵

27 Jan 2020