۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۴۰۶۹۹
امام جمعه موقت لردگان:

مسئولین بدانند امروز بزرگترين خدمت به مردم، مبارزه با آمريکا است

امام جمعه موقت لردگان گفت: دشمن شناسي از ابعاد مهم تقواي سياسي است، تا دشمن را نشناسيم نمي توانيم جهاد مبارزه با او بکنيم، گاهي اوقات به جاي دشمن دوست را نشانه مي گيريم،...
مسئولین بدانند امروز بزرگترين خدمت به مردم، مبارزه با آمريکا است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام مهدي سعيدي امام جمعه موقت لردگان در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته با اشاره به رعايت تقواي الهي گفت: بهترين توشعه تقوا است، تقواست که فرداي قيامت انسان را نجات مي دهد .
 
سعيدي با اشاره به حرکت ميليوني پياده روي اربعين گفت: امروزه يکي از شعائر الهي حرکت اربعين است که اين حرکت ميليوني و بين المللي که چگونه به وجود آمد خود جاي تحليل دارد اما اين که ميليون ها انسان از سراسر دنيا در شهر کربلا که قلب تپنده تاريخ است اين از شعائر الهي است و شرکت در اين مراسم عظيم جزء نشانه هاي تقواي دل است که به برکت آقا امام حسين (ع) سال به سال پر رنگ تر و پر شورتر خواهد شد .
 
وي افزود: دشمن خيلي تلاش کرد و مي کند که اين پياده روي را کمرنگ کند اما به لطف امام حسين(ع) و حضور پر شور مردم انقلابي در سراسر جهان اين نقشه هاي دشمن بار ديگر نقش بر آب شد .
 
امام جمعه موقت لردگان بيان داشت: خداوند اراده کرده که نورش را در عالم اتمام کند و به کمال برساند ولو اينکه برخلاف کفار و مشرکين باشد .

سعيدي گفت: حرکت اربعين معادلات و محاسبات دنياي مادي را به هم ريخته است . حرکت اربعين به تعبير ولي امر مسلمين مقام معظم رهبري حضرت آيت الله خامنه اي، حرکت اربعين همانند جنگ نرمي است که از درون دشمن را متلاشي مي کند و اين حرکت عظيم را بايد سال به سال تقويت کنيم و گرامي بداريم .
 
 وي همچنين از مردم شهرستان لردگان که با حضور پر شکو در اربعين امام حسين(ع) در کربلا حضور پيدا کردند تقدير و تشکر نمود.
 
خطيب جمعه لردگان با اشاره به 13 آبان گفت: دشمن شناسي از ابعاد مهم تقواي سياسي است، تا دشمن را نشناسيم نمي توانيم جهاد مبارزه با او بکنيم، گاهي اوقات به جاي دشمن دوست را نشانه مي گيريم، در جبهه جنگ نظامي اگر کسي جبهه دشمن را اشراف نداشته باشد گاهي ممکن است نيروي خودي را هدف بگيرد . اين که رهبري مي فرمايند با بصيرت و با شناخت حرکت کنيد، يکي از دستورات قرآن دستور مبارزه با مستکبرين است.
 
وي افزود: اينکه در کشور ما روز 13 آبان را روز مبارزه با استکبار جهاني معرفي کردند اين يک دستور و مبناي قرآني دارد قرآن مي فرمايد: شما بايد با مستکبرين و ظالمين مبارزه و مجاهده کنيد اگر کسي اهل مبارزه با مستکبر نباشد اين در اسلام و مسلمان بودنش نقص وجود دارد .
 
سعيدي بيان داشت: روز 13 آبان چند حادثه بزرگ تاريخي به همراه داشت که پشت صحنه هاي اينها آمريکا است، حضرت امام (ره) را در سال 1343 تبعيد کردن به ترکيه، دانش آموزان ما را در 13 آبان 1353 به گلوله بستند و شهيد کردند و روز 13 آبان دانشجويان مومن انقلابي و بصير لانه جاسوسي آمريکا را به تصرف در آوردند.
 
وي از دانش آموزان و دانشجويان خواست که اسناد لانه جاسوسي را بخوانند اين اسنادي که با زحمت به دست آورند، امروز دشمن در فضاي مجازي تصوير غلط به جوانان ما ارائه مي دهند  دارند فضا را وارانه جلوه ميدهند.
 
وي افزود: متاسفانه بعضي شبهه افکني مي کنند که چرا مرگ بر آمريکا مي گويند چرا مبارزه با آمريکا، آمريکا با هويت ما که همان دين اسلام است مشکل دارد، آمريکا و استکبار هرگز دست از سر ما بر نمي دارد تا زماني که ما را زير سلطه خود درآورند و بشويم نوکر آنها  اين حرف قرآن است .
 
امام جمعه موقت لردگان به تعبير مقام معظم رهبري اشاره کرد گفت: بعضي مي گويند که با آمريکا مذاکره کنيم و با آمريکا کنار بياييم شايد دشمنيشان کم شود، اما تاريخ نشان داد که آنهايي که در اويل انقلاب به آمريکا اعتماد کردند و به سراغ آمريکا رفتند شکست خوردند همانند دکتر مصدق.
 
وي خطاب به مسئولين از رياست جمهوري تا پايين تري مسئول در شهر و روستاها گفت:  امروز بزرگترين خدمت به مردم، مبارزه با آمريکا است، مسئولين در خدمت و تلاش به مردم کوتاهي نکنند . مسئولي که در خدمت به مردم کوتاهي بکند ذليل اين مردم است. مديري که خودش را خادم و نوکر مردم بداند اين مدير مي تواند در جامعه اسلامي خدمت بکند نه مديري که زندگي اشرافي و تجملاتي دارد .

وي در پايان به 12 آبان ماه اشاره نمود و گفت: در اين روز مردم شهرستان لردگان با اعزام کارواني به جبهه هاي حق عليه باطل رفتند لذا هرساله به ياد شهداي دوران دفاع مقدس و همه شهدايي که براي زنده نگه داشتن انقلاب خون خود را داده اند يادواره اي در اين شهرستان برگزار مي شود تا هم ياد آن عزيزان نگه داشته شود و هم بتوانيم در خنثي نمودن نقشه هاي دشمن قدمي برداشته باشم .

انتهاي پيام/630 ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۷:۴۶

27 Dec 2019