۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹
کد مطلب : ۱۳۹۵۰

سپاه پاسداران حافظ کشور وانقلاب/توجه بر ظرفیتها وامکانات داخلی در برهه کنونی

فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت:امروز سپاه پاسداران حافظ کشور،انقلاب و آرمانهای والای امام خمینی(ره) است.
سپاه پاسداران حافظ کشور وانقلاب/توجه بر ظرفیتها وامکانات داخلی در برهه کنونی
به گزارش جهانبین سرهنگ پاسدار علی کیهانی ظهر امروز در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار کلار گفت:سپاه یکی از مردمی ترین نهادهای انقلابی است که بنا بر ضرورتی که معمار کبیر انقلاب احساس می کردند تشکیل شد.

وی افزود:سپاه پاسداران از همان بدو تاسیس جزو نیروهایی بود که هدفی جز خدمت به انقلاب،نظام و همچنین مقابله با دسیسه های دشمنان نداشت و خوشبختانه به اذعان دیگران توانست این هدف خود را به خوبی پیاده کند.

کیهانی ادامه داد:هشت سال دفاع مقدس و حضور جانانه نیروهای سپاهی و بسیجی خاطرات به یادماندنی را از این نیروی مردمی و خدوم به یادگار گذاشت و باعث شدتا دشمنان حتی به وجبی از خاک کشور دسترسی پیدا نکنند.

فرمانده سپاه ناحیه بروجن اذعان کرد:وقتی توطئه های دشمنان ایران اسلامی به دست سپاه نقش بر آب می شود،استکبار جهانی سپاه را مانع بزرگی در رسیدن به اهداف شوم وپلید خود می داند.

وی گفت:سپاه در جنگ خاموش ونرم دشمن نیز همچون سدی محکم و پولادین در کور کردن چشم های فتنه روباه صفتان ایستاده و این توان مقتدرانه فرزندان روح الله خاری در چشم مستکبرین و ایادی مزدورشان است که تمامی نقشه هایشان را نقش برآب می بیند.

کیهانی اضافه کرد:دوم اردیبهشت هر سال یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی(ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابر قدرت های شرق وغرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.

سرهنگ کیهانی تصریح کرد:عواملی که باعث شده سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی،مقتدر،با صلابت و مردمی باشدمتعدد است که یکی از مهمترین آنها ولایتمداری است و این شاخصه ای بسیار قوی برای حفظ این خصوصیات است.

فرمانده سپاه شهرستان بروجن گفت:ایمان و اعتقاد نیروهای سپاهی عاملی است که امروز سپاه را به عنوان یک نهاد انقلابی،حامی مستضعفان،دشمن مستکبران وظالمان معرفی کرده است.

وی خاطر نشان کرد:علت قرار گرفتن سپاه و بسیج در نوک پیکان هجمه های دشمنان ایستادگی و مقابله سپاه با جنگ نرم و سخت آنان است و البته این برای سپاه یک افتخار است وهرگاه موردتعریف وتمجید دشمنان قرار گرفتیم باید در عملکرد خود شک کنیم .

کیهانی ادامه داد:دشمنان امروز فرهنگ را مورد هجمه قرار داده اند واین مسئله ودغدغه امروز و حل حاضر نیست چرا که آن چه باعث بیرون رفتن استکبار و نظام سلطه از کشور شد،همین فرهنگ شیعی،علوی،انقلابی،اسلامی ومردم متدین و وفادار به این فرهنگ است که گوش به فرمان امر ولایت بوده وهستند.

کیهانی در پایان گفت:باید در برهه کنونی بر ظرفیت ها و امکانات داخلی بیش از پیش توجه شود و این امر میسر نمی شود مگر با عزم ملی که همان بسیج همگانی و مدیریت جهادی است.
انتهای خبر/ح

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۰۲:۵۷

31 Jan 2020