۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۱۷۷۳۰
سردار محمدسلیمانی:

ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان/ بیداری ملت‌های منطقه از برکات دفاع مقدس ایران است

موج اسلام‌خواهي و تحولاتي که در جهان عليه استکبار انجام مي‌گيرد برگرفته از هشت سال دفاع مقدس است.
ضرورت انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان/ بیداری ملت‌های منطقه از برکات دفاع مقدس ایران است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار بام ايران خبر سردار رضا محمدسليماني در نشست خبري هفته دفاع مقدس با خبرنگاران و اصحاب رسانه فلسفه يادبودها و گراميداشت مناسبت‌هاي ديني و تاريخي و ملي را ارج‌گذاري از گذشتگان و آموزش و اطلاع رساني به آيندگان عنوان کرد.

محمدسليماني افزود: رسالت امروز ما اين است که دفاع مقدس را به عنوان راهبرد اصلي به نسل توانمند و پوياي جوان ارائه دهيم.

وي بيان داشت: فراز و نشيب ها و لحظه لحظه انقلاب براي ما نعمت و رحمت بود و ليکن نعمتي که در جنگ نهفته بود در هيچ فرازي از تاريخ انقلاب نمايان نبود.

محمدسليماني با اشاره به سخن مقام معظم رهبري که جنگ يک گنج بود استخراج از اين گنج را مستلزم هنر و ظرفيت و اداي دين و تکليف ملت دانست.

وي اظهار داشت: هشت سال دفاع مقدس ما واقعيتي مهم و مقطعي سرنوشت ساز بود که از نظر وسعت، کيفيت و کميت از شش جنگي که در جهان اتفاق افتاده مهم تر و بزرگتر بود.

فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) استان دفاع مقدس را تبلور منطق کربلا و امام حسين(ع) و تحقق شعار هيات من الذله دانست و تصريح کرد: شهدا و ايثارگران و رزمندگان ما هيچ وقت در طول تاريخ مورد شماتت قرار نمي گيرند چرا که با ايستادگي بر عقايد خود به عزت و افتخار و سيادت و آقايي در جهان دست يافتند.

وي، موج اسلام خواهي و تحولاتي که در جهان عليه استکبار صورت مي گيرد را برگرفته از هشت سال دفاع مقدس دانست و بيان داشت: ما در دفاع مقدس توانستيم انقلاب خود را صادر کنيم.

محمدسليماني با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) کنار رفتن پرده تزوير از چهره جهانخواران، شناختن دوست و دشمن، روي پاي خود ايستادن، اعتماد به نفس، استحکام ريشه هاي اسلامي انقلاب، بارور شدن حس وطن پرستي و برادري، بيداري ملت‌هاي منطقه را از جمله برکات هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد.

وي از برگزاري ۵۶۱ عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ۴۵۸ برنامه درون سازماني و ۱۰۲ برنامه برون سازماني با رويکرد جوان گرايي در استان چهارمحال و بختياري اجرا مي شود.

محمدسليماني رژه نيروهاي مسلح در ۳۱ شهريور، برگزاري نمايشگاه مطلع عشق، بازسازي عمليات والفجر ۴، پياده روي خانوادگي، ديدار با خانواده شهدا و نماينده ولي فقيه در استان، حضور در نمايشگاه بين المللي کتاب دفاع مقدس و برگزاري يادواره شهدا را از جمله اين برنامه ها بيان کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۱:۱۰

21 Jan 2020