۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱
کد مطلب : ۱۷۲۸۰
انتقاد امام جمعه کوهرنگ از مسئولين آب استان

چرا در فروشگاههای استان آب معدني توليد خارج از استان عرضه مي شود

با حمايت از صنايع بومي بويژه صنعت آب معدني و استفاده از آبمعدني هاي با کيفيت و ممتاز چشمه هاي چهارمحال و بختياري زمينه پيشرفت و شکوفايي هرچه بيشتر اين صنعت را فراهم سازیم.
چرا در فروشگاههای استان آب معدني توليد خارج از استان عرضه مي شود
به گزارش جهانبین به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه با انتقاد شديد از برخي سياستهاي نادرست در سطح استان از مردم و مسئولين خواست تا با حمايت از صنايع بومي بويژه صنعت آب معدني و استفاده از آب معدني هاي با کيفيت و ممتاز چشمه هاي چهارمحال و بختياري زمينه پيشرفت و شکوفايي هرچه بيشتر اين صنعت را فراهم سازند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ در ادامه بيان کرد: در حالي که ما در استان کارخانه هاي آب معدني بسيار زيادي داريم اما در فروشگاهها و سوپر مارکت ها آب معدني هاي ساخت خارج از استان عرضه مي شود.

امام جمعه کوهرنگ با اشاره به شکست تحقير آميز اسرائيل در جنگ غزه تاکيد کرد: اسرائيلي که گنده گويي مي کند و کشور ما را تهديد به حمله مي کند در مقابل جمعيت کم مردم غزه، در مقابل رزمندگان غزه که با کمترين امکانات مبارزه مي کنند شکست خورد.

حجه الاسلام طباطبايي گفت: اسرائيلي که به گفته خودش از قوي ترين ابزارهاي جنگي برخوردار است، در مقابل مجاهدان فلسطيني به زانو در آمد.

نماينده ولي فقيه در کوهرنگ با اشاره به اعتراف سران حماس به حمايت جمهوري اسلامي در جنگ غزه تصريح کرد: سران حماس اعتراف کردند که اين پيروزي بدون حمايت ايران ميسر نبود، اين از افتخارات جمهوري اسلامي ايران است که در مقابل مستکبران از همه مظلومين دفاع مي کند.

سيد شهاب الدين طباطبايي در گوشه ديگري از خطبه هاي نماز جمعه با تبريک هفته دولت و گراميداشت ياد و نام دو استاد حوزه و دانشگاه شهيدان رجايي و باهنر يادآور شد: با اينکه عمر دولت و نخست وزيري اين دو عزيز کم بود اما اقدامات آنها آنقدر تاثير گذار بود که الگوي همه ي دولت ها قرار گرفته است.

امام جمعه کوهرنگ به ديدار مقام معظم رهبري با هيئت دولت اشاره کرد و افزود: در اين جلسه آقا فرمايشاتي را براي راهگشايي بيان فرمودند که بسيار کارگشا است و امیدواریم که دولت برای اجرایی کردن آنها اهتمام جدی داشته باشد.

ايشان افزودند: حضرت آقا فرمودند که من براي موفقيت دولت دعا مي کنم چرا که موفقيت دولت موفقيت کشور است، آرزوي هر کسي است که مقام معظم رهبري براي او دعا کند.

 امام جمعه کوهرنگ افزود: پاسخ به مردم بايد خونسرد باشد، نبايد رئيس جمهور که مورد توجه همه ي رسانه ها است در مقابل نقد ولو اينکه غير منصفانه باشد از کوره در رود.

حجت الاسلام طباطبايي از استاندار و مدير کل صداوسيما به خاطر راه اندازي شبکه ديجيتال در کوهرنگ تشکر کرد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۹ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۴۳:۴۵

28 Feb 2020