۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷
کد مطلب : ۱۶۲۹۰

بازگشت به غنی‌سازی 20 درصد در صورت نرسیدن به توافق جامع

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بازگشت ایران به غنی‌سازی 20 درصد در صورت عدم رسیدن به توافق جامع خبر داد.
بازگشت به غنی‌سازی 20 درصد در صورت نرسیدن به توافق جامع
به گزارش جهانبین نیوز، علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بحث تمدید مذاکرات هسته‌ای بین ایران و کشورهای عضو ۱+۵ اظهار داشت: تمدید چهار ماهه این مذاکرات نشان می‌دهد که اراده سیاسی دو طرف بر رسیدن به یک توافق جامع در چهار ماه آینده است.

وی افزود: البته این مسئله به هیچ عنوان تضمینی بر این نیست که حتماً توافقی به دست آید، بلکه هرگونه توافق در راستای توجه به حقوق هسته‌ای کشورمان است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تأکید دو طرف بر مواضع خود خاطرنشان کرد: مطالباتی که توسط مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ما در مذاکرات مطرح شده، مطالباتی حداقلی است و آمریکایی‌ها باید به آن توجه کنند.

بروجردی تصریح کرد: از طریق مقامات ذیربط به آمریکایی‌ها اعلام شده است که در صورت عدم رسیدن به تفاهم، ایران به سرعت به مراحل بعدی همچون غنی‌سازی ۲۰ درصد، راه‌اندازی سانتریفیوژهای جدید و همچنین راه‌اندازی رآکتور اراک بر می‌گردد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس بر این نکته تأکید کرد که تمام بحث‌های مذاکرات در کمیته‌های مختلف بررسی و در شورای امنیت ملی تصویب می‌شود که آن هم در نهایت مورد تأئید رهبری قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : خبرگزاری فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۳۲:۵۸

17 Jan 2020