۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد مطلب : ۳۶۲۷۰
مسئول بسيج سازندگي شهرستان لردگان خبر داد

اعطاي تسهيلات کم‌بهره براي ايجاد صنايع تبديلي در شهرستان لردگان

مسئول بسيج سازندگي شهرستان لردگان، از پرداخت تسهيلات کم‌بهره براي ايجاد صنايع تبديلي و اشتغالزايي توسط اين نهاد در شهرستان لردگان خبر داد.
اعطاي تسهيلات کم‌بهره براي ايجاد صنايع تبديلي در شهرستان لردگان
به گزارش جهانبین نیوز، سرهنگ دوم پاسدار صالح عباسي در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان، از پرداخت وام‌هاي کم بهره اشتغال به واجدان شرايط ايجاد صنايع تبديلي در شهرستان لردگان خبر داد و گفت: اين وام‌ها سهل الوصول‌تر از ساير وام‌هاي بانکي با بهره و درصد کم است و براي ايجاد صنايع تبديلي به متقاضيان واجد شرايط در شهرستان با توجه به به نوع محصول و سطح اشتغالزايي  آنها تعلق مي‌گيرد.

عباسي، با پيش‌بيني پرداخت تسهيلات در سال جاري افزود: براي مثال در روستاي کهيان به عنوان توليدکننده بزرگ سيب داراي 300 هکتار درخت سيب، که از اين مقدار 30 درصد ضايعات دارد و به عبارتي 100 هکتار آن ضايعات مي باشد و  به نظر مي‌رسد ايجاد صنايع متوسط و بزرگ در کنار توسعه و حمايت از صنايع کوچک خانگي نظير دستگاه‌هاي توليد ترشي و سرکه خانگي اقدامي موثر در راستاي توسعه و رونق اقتصادي باشد.

اين مسئول اشاره داشت: بسيج سازندگي شهرستان لردگان آمادگي دارد تا با پرداخت وام کم بهره به متقاضيان ايجاد قطب صنايع تبديلي و مشاوره به متقاضيان در جهت بهبود اقتصاد شهرستان قدم کوچکي بردارد.

وي افزود بسيج سازندگي شهرستان به متقاضيان اجراي طرح هاي صنايع تبديلي ضمن برگزاري دوره هاي آموزشي، و دادن مشاوره، به متقاضيان اجراي طرح وام اقتصاد مقاومتي پرداخت مي نمايد.


انتهاي پيام1026ج /630ل

مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۲۰:۳۴

7 Jan 2020