۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۲۱۲۳۰
فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

در جامعه اي که الگوي مردمان آن شهدا باشد، شکست معنايي ندارد

سردار محمدسلیمانی گفت: در جامعه اي که الگوي مردمان آن شهدا باشند شکست معنايي ندارد و آن ملت بدون خوف در مسير پيشرفت حرکت مي کنند.
در جامعه اي که الگوي مردمان آن شهدا باشد، شکست معنايي ندارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، سردار محمد سليماني در يادواره شهيد «کريم رجب‌پور»‌ ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر انقلاب اسلامي گفت: در يک فرايند هدفمند با برنامه ريزي ها و برگزاري يادواره هاي شهدا در سطح استان سعي کرديم سيره شهدا را به نسل جوان انتقال دهيم.

وي افزود: در جامعه اي که الگوي مردمان آن شهدا باشند شکست معنايي ندارد و آن ملت بدون خوف در مسير پيشرفت حرکت مي کنند، جامعه متأثر از فرهنگ ايثار و شهادت توقف و عقب گرد نخواهد داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم عليه السلام استان تصريح کرد: اگر انسان بخواهد انقلاب اسلامي را مورد بررسي قرار دهد در مي يابد که لحظه لحظه آن برکت و معجزه بود ولي برکتي که در جنگ وجود داشت شايد در ديگر مقاطع انقلاب به اين شکوه و عظمت وجود نداشت.

وي خاطر نشان کرد: ما کجا در وسعمان بود که مدرسه اي به وسعت مرزهايمان از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب بسازيم و همه قوميت ها و افراد را به اين مدرسه فرا بخوانيم و پاي درس بزرگترين استاد و سرور و برترين معلم شهادت يعني سرور و سالار شهيدان امام حسين عليه السلام بنشانيم، ولی جنگ تحمیلی این امکان را برای ما فراهم کرد، از اين رو در مي يابيم که واقعا جبهه دانشگاه بود.

سردار سليماني گفت: بر حسب وظيفه و تکليف يادواره شهداي بزرگوار و کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري را در دستور کار خودقرار داديم و يادواره هاي متعددي در استان برگزار کرديم تا انشاالله سيره عملي زندگي اين شهيد بزرگوار را به نسل جوان ياد بدهيم.


انتهای پیام1020ج/ 550 الف
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۹:۴۵

1 Jan 2020