۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۴۲۰۰
استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد

نقد سازنده راهی برای انجام بهتر امور

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در انتخابات هر کس برای کاندیدای خود تبلیغ کند اما از تخریب سایر کاندیدا پرهیز نمایید.
نقد سازنده راهی برای انجام بهتر امور
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در مراسم گرامیداشت هفته دولت و تجلیل از کارمندان نمونه و بازنشستگان دانشگاه شهرکرد اظهار کرد دولت در حالی برسر کار آمد که کشور در شرایط تحریم به سر می‌برد.

سلیمانی تحریم‌های ایران را ظالمانه خواند و افزود: در این مدت همه دشمنان ایران و در صدر آن‌ها اسرائیل از همه توان خود برای ایران‌هراسی در دنیا استفاده کردند.

وی در ادامه گفت: با همه این تلاش‌ها ایران بر سر مذاکرات حاضر شد و بعد از ۲۲ ماه تلاش توانست به جهانیان صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های خود را اثبات کند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به مهار تورم از سوی دولت و کاهش آن از ۴۰ درصد به ۱۴ درصد تاکید کرد: این در حالی بود که اوضاع اقتصادی کشور چند سالی بسیار خراب بود و قیمت‌ها بطور سرسام‌آوری در حال بالا رفتن بودند.

این مسئول به سرمایه‌گذاری‌های عمرانی در این مدت اشاره و افزود: ۹۰ درصد از این سرمایه‌گذاری‌ها مربوط به بخش خصوصی و با اعتباری بالغ بر۶۰۰ میلیارد ریال بوده که نشانی از همدلی و همزبانی مردم است.

سلیمانی با گلایه از دانشگاهیان از آن‌ها خواست موضوعات پایان‌نامه‌های خود را به مسائل روز و مشکلات استانی اختصاص دهند چون مسئولان آماده شنیدن نظرات آن‌ها در این زمینه هستند.

وی با بیان اینکه اگر نظام نیازمند کمک باشد همه احزاب باید به میدان بیایند گفت: باید همدلی و همزبانی در میان احزاب هم نمودار شود و ما در این مدت تلاش کردیم این همدلی و همزبانی را ایجاد کنیم.

استاندار چهارمحال و بختیاری انتقاد سازنده را بسیار موثر دانست و تاکید کرد: باید به نظرات یکدیگر احترام بگذاریم و بدانیم اینکه همیشه یکدیگر را تایید کنیم درست نیست و گاهی نقد بر کار خود را بررسی کرده و اشکالات کار خود را رفع نماییم.

این مسئول خاطرنشان کرد: این روزها که به انتخابات نزدیک می‌شودیم باید این نکته را در نظر داشته باشیم که هر کس برای کاندیدای خود تبلیغ کند اما از تخریب سایر کاندید پرهیز نماید تا بتوانیم انتخابات را در محیطی سالم با کمک مردم برگزار کنیم.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۱۰:۴۷:۵۶

4 Apr 2020