۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۰
کد مطلب : ۳۰۸۷۰
امام جمعه شهر اردل:

تعطيلي پروزه فاضلاب شهر اردل دوساله شد/مسئولين مربوطه باتلاش و جديت براي تکميل اين پروژه اقدام کنند

امام جمعه شهر اردل گفت:پروژه فاضلاب شهراردل دوسالي است که تعطيل شده از مسئولين مربوطه خواستاريم برا تکميل هرچه سريعتر اين پروژه اقدام کنند زيرا نبود شبکه فاضلاب محيط زيست شهرستان را تهديد مي کند.
تعطيلي پروزه فاضلاب شهر اردل دوساله شد/مسئولين مربوطه باتلاش و جديت براي تکميل اين پروژه اقدام کنند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمان پور امام جمعه شهر اردل در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل با اشاره به نزديک شدن به ايام ماه محرم بر اهتمام جدي مردم به عزاداري ماه محرم تأکيد کرد و گفت: اگر بخواهيم حرف حق و مظهر امامت و ولايت را در جامعه جهاني مستقر کنيم بايد محرم را زنده نگه داريم.

سلمان پور با اشاره به هفته نيروي انتظامي از تلاش‌ها و زحمات مأموران خدوم نيروي انتظامي قدرداني کرد و گفت: احساس امنيت و آرامش يکي از مقولات مهمي است که مردم به آن نياز دارند و اين وظيفه مهم نيروي انتظامي است که با تمام وجود انجام مي‌دهد.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگه خطبه هاي نماز جمعه با اشاره به متوقف بودن پروژه فاضلاب شهر اردل گفت:نبود شبکه فاضلاب در شهر اردل محيط زيست شهرستان را تهديد مي کند زيرا اين شهر در محور اصلي سرشاخه هاي رودخانه ها و چشمه هاي متعددي قرار دارد و چاه هاي فاضلاب با عث الودگي اين آبها مي شود لذا از مسئولين مربوطه خواستاريم برا تکميل هرچه سريعتر اين پروژه اقدام کنند.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۹:۴۵

8 Jan 2020