۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
کد مطلب : ۳۵۸۲۰
امام جمعه شهر اردل:

شعري که از دل پاک نشات بگيرد در جامعه اثر گذار است

امام جمعه شهر اردل گفت: شعر جوشش دل است نه بافته ذهن و هر چقدر دل پاکتر و باصفاتر باشد لطافت شعر بيشتر و در جامعه اثر گذار است.
شعري که از دل پاک نشات بگيرد در جامعه اثر گذار است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در مراسم اختتاميه يازدهمين جشنواره شعر منطقه اي تمدار بيت که با حضور شاعران لرزبان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل برگزار شد با بيان اينکه قوم لر همواره ارادت خالصانه اي به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) داشته اند، افزود: در کلام و رفتار اهل بيت و امامان معصوم چيزي به نام نفاق و تفرقه جايي ندارد و مردم داري و نگاه به مردم هميشه سرلوحه رفتار آنان بوده است.

بهرامي با بيان اينکه شاعران گذشته هرگز در حضور امامان شخصيت کسي را با شعر خود نمي شکستند، عنوان کرد: هنر شاعران و هنرمندان دوري از نفاق و تفرقه و ايجاد وحدت و برادري در جامعه است.

وي همچنين با بيان اينکه شعري که از دل پاک نشات بگيرد در جامعه اثر گذار است افزود: شعر جوشش دل است نه بافته ذهن و هر چقدر دل پاکتر و باصفاتر باشد لطافت شعر بيشتر و در جامعه اثر گذار است.

امام جمعه شهر اردل قوم لر را پاکترين و ناب ترين قوم مطرح کرد و بيان کرد گذر تاريخ قوم لر هميشه در کنار امام زادگان معصوم (ع) بوده که اين نشان از اعتقادات ديني اين قوم غيور و فداکار است.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۳:۰۵

30 Dec 2019