۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۲
کد مطلب : ۲۱۸۷۰
کارشناس مسایل سیاسی:

دولتمردان باید نقد پذیری خود را تقویت کنند

یکی از کارشناسان مسایل سیاسی، با اشاره به اینکه بیانیه لوزان فتح الفتوح نیست، گفت:‌ به تأسی از مقام معظم رهبری، ما نیز باید به تیم دیپلماسی هسته اعتماد کنیم.
دولتمردان باید نقد پذیری خود را تقویت کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ یکی از کارشناسان سیاسی در جمع کارکنان ناحیه مقاومت بسیج شهرستان فارسان گفت: جهت گیری ها می بایست بر مبنای فرمایشات و مواضع مقام معظم رهبری باشد.

منوچهر خلیلیان، ضمن راهبردی خواندن بیانیه هسته ای لوزان، افزود: نباید این بیانیه را فتح الفتوح دانست و همچنین نباید گفت که با این بیانیه همه چیز کشور از دست رفته است.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری بعنوان سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی، اظهار داشت: به تأسی از مقام معظم رهبری که به تیم مذاکره کننده اعتماد کرده اند، ما نیز باید به تیم دیپلماسی هسته اعتماد کنیم.

خلیلیان، ادامه داد: آنچه باید در مورد بیانیه هسته ای مدنظر ما باشد، متن بیانیه و گفته های تیم مذاکره کننده است و نباید صحبتهایی مقامات آمریکایی را ملاک بدانیم.

کارشناس مسایل سیاسی، به اهمیت باز بودن فضای نقد در جامعه اشاره کرد و گفت: هر چند که فضای نقد فضای باز است و باید نقد کرد و دولتمردان نیز باید نقد پذیری خود را تقویت کنند؛ اما نقد نیز باید منصفانه باشد.

خلیلیان در ادامه به مکار بودن مقامات امریکایی اشاره کرد و افزود: سیاست دشمن بر دروغ و مکر استوار است و باید هوشیار بود.

وی، حمایت دولتمردان آمریکا از فتنه گران سال ۸۸ علیه ملت ایران، قتل عام مردم شهرهای هیروشیما و ناکازاکی با بمب اتم، شنود تلفن افراد در سراسر دنیا را از مصادیق حیله و توطئه آمریکایی ها برشمرد و خواستار هوشیاری مسئولین در برابر مکر دشمنان شد.

وی در ادامه به مسئله حمله سعودی ها به یمن اشاره کرد و گفت: از جمله دلایل حمله به یمن توسط عربستان کم کردن نقش و نفوذ ایران اسلامی در منطقه است و با توجه به اینکه داعش ساخته خود عربستان و آمریکا و در جهت منافع آنهاست از دیگر عوامل این حمله، تقویت داعش و انحراف افکار عمومی از شکست های اخیر داعش می باشد.

این کارشناس مسایل سیاسی، دیگر عوامل هجوم وحشیانه به یمن را وحشت از رشد و الگوگیری کشورها از انقلاب یمن، موج جدیدی از حمله به انقلاب اسلامی، نگرانی از الهام بخشی انقلابی برای شیعیان عربستان و بحرین، هراس از دست دادن بحرین برای عربستان، احساس خطر دیکتاتورها، فرسایش قدرت کشورهای اسلامی توسط آمریکا و کشورها غربی، عدم رسیدن به توافق نهایی هسته ای و... دانست.



انتهای پیام/1020ج
مرجع : خبرگزاری بسیج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۱:۳۵

7 Feb 2020