۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۹
کد مطلب : ۳۶۶۳۰
در شهرستان سامان/

مثلث برمودا!/ کمين مرگ در سه راه چم عالي/ نجات جان مسافران با نصب علائم راهنمايي و رانندگي

سه راهي چم عالي يکي از نقاط حادثه خيز در شهرستان که همچنان در انتظار تدبير مسئولان شهرستاني و استاني براي اقدمات کارشناسي است.
مثلث برمودا!/ کمين مرگ در سه راه چم عالي/ نجات جان مسافران با نصب علائم راهنمايي و رانندگي
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار سامان ما ، درشهرستان نقاط حادثه خيزي زيادي وجود دارد که موجب سر درگمي رانندگان و مردم و مسافران و گردشگران مي شود يکي از اين نقاط حادثه خيز شهرستان سامان سه راهي چمعالي در بخش مرکزي شهرستان است ، نقطه اي که در مسير اصلي روستاي ايل بيگي و رو ستا هاي چمعالي است.

سه راهي که بدون هيچ گونه کارکارشناسي تبديل به سه راهي شده است که سالانه جان مردم در اين سه راهي به خطر مي افتد و سال گذشته سه نفر ار اهالي شهرستان سامان در اين مسير جان خود و در اوايل سال جاري نيز دو نفر از همشريان جان خود را در اين نقطه از دست دادند .

علايم رانندگي, خط کشي و ... بايد صورت گيرد و در عين حال هيچ گونه تدبيري در راستاي بر طرف کردن نقاط حادثه خيز در اين شهرستان يه خصوص در مورد سه راهي چمعالي صورت نگرفته است .

نصب چند تابلوي اطلاع رساني مناسب در جاده ها خيلي ساده تر از ساخت جاده است؛ وقتي جاده با هزينه هاي زيادي احداث مي شود اما تابلوي اشتباه و يا نامناسب نصب مي شود؛ در واقع تمام زحمات جمعي از متخصصان و کارکنان از بين مي رود و از پيامدهاي اين غفلت نيز خسارات جاني و مالي خواهد بود.

نبود تابلوهاي نشان دهنده مسير، علائم هشداردهنده، تابلوهاي تعيين کننده سرعت مجاز، خط کشي هاي غيراستاندارد و... از جمله انتقاد آنان است.

اين سه راهي به دليلي اينکه هم از طرف جاده سامان به ايل بيگي و هم بر عکس داراي جاده است موجب سر درگمي رانندگان مي شود چرا که مسير رفت و برگشت براي اين مسير شايد براي ساکنان محلي با توجه به تجريات مشخص باشد اما براي گردشگران و مسافرين که وارد اين منطقه مي شود ناشناخته است و و همين سر درگمي موجب به خطر افتادن جان مسافرين و مردم در اين شهرستان مي شود .

زماني که شهرستان سامان به عنوان يک شهرستان گردشگري در سطح کشور شناخته شده است بايد تمام موارد و زير ساخت ها براي يک شهرستان گردشگري مد نظر واقع شود .

انتهاي پيام/۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۰۶:۵۹

27 Dec 2019