۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
کد مطلب : ۳۷۱۰۷
رييس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان خبرداد

فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک هاي مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه

رئيس جمعيت هلال احمر لردگان گفت: مردم نوعدوست شهرستان لردگان براي کمک به مردم زلزله زده کرمانشاه مي توانند کمک هاي نقدي و غير نقدي خود را واريز و اهدا کنند.
فراخوان هلال احمر شهرستان لردگان جهت کمک هاي مردم نوعدوست به زلزله زدگان کرمانشاه
به گزارش جهانبین نیوز؛ قربان مرادي،  رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: با توجه به بروز زمين‌لرزه در مناطق غربي کشور به خصوص استان کرمانشاه که منجر به جان باختن، مصدوم و بي سرپناه شدن تعداد زيادي از هموطنان شده است، جمعيت هلال احمر اين شهرستان در راستاي اهداف و برنامه هاي بشر دوستانه خود، براي حمايت و همدردي با همنوعان و مردم آسيب ديده اين حادثه عظيم و دردناک، نسبت به برگزاري فراخوان جذب کمک هاي مردمي به صورت نقدي و غيرنقدي در شهرستان اقدام نمود.

مرادي بيان داشت: در مرحله اول کمک هاي جمعيت هلال احمر لردگان نزديک دو تن مواد غذايي روغن، قند و کنسرو به مناطق زلزله زده کرمانشاه منتقل شد.

وي، از همشهريان خواست کمک هاي نقدي و غيرنقدي خود را به غرفه ها و  چادرهاي کمک به زلزله زدگان در محل چهارراه‌هاي سطح شهر و درب ورودي مصلاي لردگان تحويل دهند.

رئيس جمعيت هلال احمر شهرستان لردگان در پايان تصريح کرد: ليست اقلام مورد نياز براي کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه را شامل، پتوي سالم و تميز، لوازم گرمايشي، چادر، کنسرو، خشکبار، آب معدني، لوازم بهداشتي و داروهاي ضروري اعلام کرد که شهروندان مي توانند کمک ها را به جمعيت هلال احمر تحويل دهند.

انتهاي پيام1026ج /630ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۳۱:۲۱

27 Dec 2019