۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۶
کد مطلب : ۳۵۳۰۷
معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ خبر داد

رشد 2 نمره اي شهرستان کوهرنگ در ميانگين معدل نمرات امتحان نهايي

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ از رشد 2 نمره اي شهرستان کوهرنگ در ميانگين معدل نمرات امتحان نهايي خبر داد.
رشد 2 نمره اي شهرستان کوهرنگ در ميانگين معدل نمرات امتحان نهايي
به گزارش جهانبین نیوز، صفر موسايي، معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: رشد 2 دنمره اي در ميانگين معدل نمرات امتحان نهايي مرهون تلاش دانش آموزان، اولياء معلمان و همه عوامل موثر در تعليم و تربيت شهرستان کوهرنگ است.

معاون آموزش و نوآوري آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ افزود: شهرستان کوهرنگ در سال تحصيلي گذشته موفق شد در شاخص هاي سنجش و ارزيابي وزارت آموزش و پرورش در شاخص وضعيت ميانگين نمرات امتحان نهايي بالاترين ميزان پيشرفت و رشد در بين مناطق استان را به دست آورد.

موسايي در تشريح موفقيت کسب شده، آن را مرهون تلاش و همت والاي دانش آموزان، اولياء مديران، معلمان و همه ي عوامل و ارکان اصلي مدرسه و نقش کليدي گروه هاي آموزشي عنوان نمود و افزود: بر اساس تفاهم نامه بين استان ها و وزارت آموزش و پرورش 10 شاخص مهم همه ساله مورد ارزيابي قرار مي گيرد.

موسايي گفت: اين توافقنامه در حقيقت، سند مديريت همراه با برنامه است و همه شاخص هاي کيفيت بخشي را مشخص مي کند که  وضعيت فعلي شهرستان را مشخص و هدفگذاري بر اساس ارتقاء تعيين مي شود و همه شهرستان ها واستان ها تلاش مي کنند با برنامه ريزي استاني و منطقه اي به اهداف تعيين شده دست يابند.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۱:۳۵

30 Dec 2019