۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
کد مطلب : ۳۸۳۷۷

برگزاری جشن ياوران انقلاب در سالن 2000 نفري شهر فارسان

به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، جشن ياوران انقلاب در سالن دو هزار نفري شهر فارسان برگزار شد.اين آيين با شرکت دانش آموزاني از سطح شهرستان و با اجراي سرود، نمايش و پخش کليپ همراه بود.
برگزاری جشن ياوران انقلاب در سالن 2000 نفري شهر فارسان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پيرغار، به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، جشن ياوران انقلاب در سالن دو هزار نفري شهر فارسان برگزار شد، اين آيين با شرکت دانش آموزاني از سطح شهرستان و با اجراي سرود، نمايش و پخش کليپ همراه بود.

اين مراسم باشکوه با حضور فرماندار، امام جمعه شهرستان و جمعي از مسئولين استاني و شهرستاني از کارشناسان مديريت آموزش وپرورش شهرستان برگزار شد.

 مدير آموزش و پرورش شهرستان فارسان گفت: دانش آموزان ظرفيت بالقوه اي براي دفاع از ارزش ها و آرمان هاي انقلاب دارند و انقلاب ما هم در عرصه هاي مختلف به بهترين نحو از اين ظرفيت بهره مند شده است.

 داراب احمدي با بيان اينکه سازمان دانش آموزي برگرفته از انقلاب اسلامي است اظهار کرد: اين سازمان مسير و اهداف انقلاب اسلامي را مي پيمايد.


رئيس شوراي هماهنگي و تبليغات اسلامي نيز با تاکيد بر اينکه مهم ترين رکن پيروزي انقلاب اسلامي حضور و رهبري امام راحل بود، گفت: خوشبختانه هم اکنون نيز رهبر فرزانه و با درايت، انقلاب اسلامي را از گزند بدخواهان و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي حفظ کرده است.

 جهانبخش يوسفي افزود: در کنار برگزاري برنامه هاي شاد و متنوع به مناسبت گراميداشت دهه مبارک فجر، نشان دادن بخشي از ظرفيت سازمان دانش آموزي نيز از اهداف برگزاري اين مراسم بوده است.
 
وي خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان شهرستان فارسان در اين مکان جمع شدند تا نشان دهند اين توان را دارند که در آينده اي نزديک شاهد ايراني پويا با محوريت دانش‌آموزي باشيم.


سيد مرتضي ميراحمدي، معاونت پرورشي و تربيت بدني اظهار داشت: حدود 2 هزار دانش آموز پيشتاز در قالب انجمن تشکيلاتي پيشتازان با نظم خاصي در سالن 2 هزار نفري شهر فارسان حضور پيدا کردند و دهه فجر  را گرامي داشتند.

وي در ادامه ضمن تقدير و تشکر از حضور مربيان و دانش آموزان پيشتاز از برنامه هاي درخور و شايسته ي دهه ي فجر ازجمله مسابقات قرآن فرهنگيان، جشن انقلاب فيل آباد و حضور در راهپيمايي 22 بهمن خبر داد.

گفتني است، در اين مراسم دانش آموزان با اجراي برنامه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي داشتند.


شهر فارسان در فاصله ۳۵ کيلومتري شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختياري قرار دارد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۰۲:۳۹

1 Jan 2020