۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۱۷۰۳۷
ستاد دیه کشور اعلام کرد

آزادی 512 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در جشن گلریزان 93/ کمک 300 میلیاردی خیرین در ماه رمضان

در ماه مبارک رمضان 187 جشن گلریزان در کشور برگزار شد و مردم با اهدای بیش از 300 میلیارد ریال زمینه آزادی 512 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد را فراهم کردند.
آزادی 512 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در جشن گلریزان 93/ کمک 300 میلیاردی خیرین در ماه رمضان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از روابط عمومی ستاد دیه کشور، امسال همزمان با ماه مبارک رمضان مردم با اهدای بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال کمک نقدی زمینه آزادی ۵۱۲ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد و غیرکلاهبرداری را فراهم کردند.

از مجموع این مبلغ به ترتیب استان‌های اصفهان، ‌آذربایجان شرقی و خراسان رضوی بیشترین کمک مردمی را در جشن‌های گلریزان برگزار شده جمع آوری کردند.

گفتنی است در طول ماه مبارک رمضان ۱۸۷ جشن گلریزان در سطح کشور برگزار شد که در این میان استان بوشهر با برگزاری ۲۳ جشن گلریزان رتبه نخست را در تعداد برگزاری همایش گلریزان به خود اختصاص داد.

همچنین در استان سیستان و بلوچستان با برگزاری ۱۵ جشن گلریزان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جهت آزادی ۲۰ نفر از زندانیان این استان جمع‌آوری شد

این در حالی است که ستاد دیه کشور ۳۶ درصد از میزان کل بدهی مددجویان را از شاکیان، طلبکاران و اولیای دم گذشت رضایتمندانه گرفته است.

در جشن گلریزان امسال که با شعار «بهار رهایی با گل احسان تو» برگزار شد مقام معظم رهبری با اختصاص ۱۵۰ میلیون تومان،‌ آیت‌الله آملی لاریجانی ۵۰ میلیون تومان، حجت‌الاسلام روحانی ۱۴۰ میلیون تومان و رئیس مجلس شورای اسلامی با اهدای ۴۰ میلیون تومان در امر آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کمک کردند.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۱۷

12 Jan 2020