۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴
کد مطلب : ۱۸۰۲۷
کارشناس مسائل سیاسی:

همبستگي و همدردي با مردم فلسطين وظيفه ايدئولوژيک دولت‌هاي اسلامي است

نظام جمهوري اسلامي ايران بر اساس مباني مکتبي و اصول قانون اساسي از ابتداي شکل گيري خود علي رغم مشکلات داخلي و خارجي متعدد تاکيد زيادي بر حمايت مادي و معنوي از جريان مقاومت اسلامي و نهضت اسلامي و نهضت هاي آزادي بخش داشته است.
همبستگي و همدردي با مردم فلسطين وظيفه ايدئولوژيک دولت‌هاي اسلامي است
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از بام ایران خبر، کارشناس مسائل سياسي گفت: نظام جمهوري اسلامي ايران بر اساس مباني مکتبي و اصول قانون اساسي از ابتداي شکل گيري خود علي‌رغم مشکلات داخلي و خارجي متعدد تاکيد زيادي بر حمايت مادي و معنوي از جريان مقاومت اسلامي و نهضت اسلامي و نهضت‌هاي آزادي بخش داشته و در اين راه هزينه هايي را هم پرداخته است.

مجتبي صالحي‌فر بيان داشت: با توجه به نامگذاري نهم تا يازدهم مهرماه به عنوان همبستگي و همدردي با کودکان و نوجوانان فلسطيني اين وظيفه ايدئولوژيک همه دولت هاي اسلامي است که از مقاومت اسلامي در جهان حمايت کنند.

وی گفت: نگاه جمهوري اسلامي در سياست خارجي خويش در قبال مقاومت اسلامي و نهضت‌هاي آزادي‌بخش نگاهي کاملاً انسان دوستانه و در راستاي انجام وظايف ديني اسلامي است.

این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: همانطور که ديديم شجاعت و بيداري و فداکاري و ايثار جوانان مومن در لبنان و فلسطين مشت محکمي بود بر دهان اسرائيل و حاميانش خصوصاً آمريکا بود.

صالحي‌فر اذعان داشت: همانطور که مقام معظم رهبري فرمودند دشمن مي خواهد هيچ عنصر مقاومتي در منطقه وجود نداشته باشد و اصل عنصر مقاومت را جمهوري اسلامي مي دانند چرا که همه نهضت هاي آزاديبخش و مقاومت از ايران الگو مي گيرند.

وي با اشاره به بيانات رهبر معظم انقلاب، تصريح کرد: دولت‌هاي اسلامي منطقه که بايد به قضيه فلسطين و غزه کمک کنند و نمي‌کنند در اشتباه هستند چرا که هر چه تسلط استکبار و اسرائيل در اين منطقه بيشتر شود بدبختي و ضعف و ذلت اين دولت‌ها بيشتر مي شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۵:۳۹

1 Feb 2020