۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۲۲۵۲۷
رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل:

ساخت فرهنگسرا و مراکز قرآني نياز مردم اردل است

قاسم همتی گفت: ساخت فرهنگسرا و مراکز قرآني نياز مردم شهرستان اردل است و مي بايست مسئولين و خيرين براي راه اندازي اين مراکز ار هيچ تلاشي دريغ نکنند.
ساخت فرهنگسرا و مراکز قرآني نياز مردم اردل است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، قاسم همتي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان اردل در جلسه شوراي مديران فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان هاي استان چهار محال و بختياري که با حضور مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان برگزار شد گفت: جايگاه فرهنگ در عقل انسان است و بايد به سراغ کارهاي فرهنگي برويم زيرا دشمن در اين زمنيه تلاش مي کند و حتي اعتبار براي آن اختصاص مي دهد.

وي افزود: امروز دشمن به جنگ فرهنگ ما آمده تا اين فرهنگ را از بين ببرد لذا بايد با همان روحيه بسيجي زمان جنگ مقابل اين جبهه فرهنگي دشمن ايستاد که تاکنون در اين جبهه هم موفق بوده ايم.

همتي خواستار برگزاري کلاسهاي آموزشي در حوزه ي نمايش، موسيقي و هنرهاي تجسمي در سطح شهرستان شد و همچنين ساخت فرهنگسرا در شهرستان را يکي از نيازهاي فرهنگي شهرستان دانست.

رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اردل در ادامه با با بيان اينکه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد نقش بسزايي در جامعه دارند، تلاش بر راه اندازي کانونهاي مساجد و مراکز قرآني در شهرستان خبرداد و افزود واقعا نبود يک مراکز قرآني با توجه به حمايتهاي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي در وزارتخانه را يک معضل فرهنگ در شهرستان دانست و ازقاريان و حافظان خواستند که نسبت به را ه اندازي اين مراکز اقدام نمايند.


انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۲۷:۱۴

11 Jan 2020