۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۱
کد مطلب : ۱۶۴۰۷

برگزاری جشنواره قرآنی مرحله استانی 'مدهامتان' در چهارمحال و بختیاری

مسئول دبیرخانه کانون مساجد چهارمحال و بختیای از برگزاری مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد.
برگزاری جشنواره قرآنی مرحله استانی
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام مراد یوسفی گفت: شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی جوانان علاقمند به قرآن و فرهنگ غنی اسلام، حضور پرنشاط تر اعضای کانون ها در فعالیت های قرآنی ملی و بین المللی، کشف و شناسای استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان در قالب ایجاد رقابت سالم از اهداف برگزاری این جشنواره به شمار می رود.

وی، ترغیب وتشویق مدیران کانون ها به کشف استعداد های محلی ومنطقه ای فعال در امور قرآنی، آشنایی بیشتر مردم و مسئولان با استعدادها و ظرفیت های قرآنی موجود در کانون های فرهنگی وهنری مساجد، کشف و شناسایی استعداد های موجود در امر تفسیر قرآن را از دیگر اهداف این جشنواره برشمرد.

یوسفی با اشاره به برگزاری این جشنواره در هفت رشته، تصریح کرد: رشته های قرائت، حفظ، اذان، ترتیل و تفسیر در سراسر کشور و رشته های مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و تصحیح قرائت حمد و سوره و اذکار نماز در مرحله استانی برگزار می شود.

وی افزود: برگزاری مرحله استانی در رده سنی زیر۱۶سال فقط در رشته (یک، سه و پنج جزء) اجباری و برگزاری آن در سایر رشته ها (در بخش خواهران و در رده سنی زیر ۱۶سال) اختیاری است.

مسئول دبیرخانه کانون فرهنگی وهنری مساجد چهارمحال وبختیاری خاطر نشان کرد: زمان برگراری این جشنواره با شکوه قرآنی متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۴:۵۵

2 Feb 2020