۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
کد مطلب : ۳۱۲۵۷
مشاور عالي فرمانده کل سپاه در اقتصاد مقاومتي:

در پله‌هاي ابتدايي اقتصاد مقاومتي متوقف شده‌ايم

سردار خراساني گفت: گام هايي که درراستاي پياده سازي اقتصاد مقاومتي بايد برداشته شوند اين است که اقتصاد مقاومتي رابفهميم، به سمت آموزش برويم و نقش مردم در اقتصاد مقاومتي پررنگ تر شود.
در پله‌هاي ابتدايي اقتصاد مقاومتي متوقف شده‌ايم
 به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، سردار خراساني در همايش اقتصاد مقاومتي مردمي در چهارمحال وبختياري اظهار کرد: خوشبختانه چشم‌انداز جمهوري اسلامي در منطقه يک شيب مثبت است.

مشاور عالي فرمانده کل سپاه دراقتصاد مقاومتي افزود: گام‌هايي که درراستاي پياده‌سازي اقتصاد مقاومتي بايد برداشته شوند اين است که اقتصاد مقاومتي رابفهميم، به سمت آموزش برويم و نقش مردم در اقتصاد مقاومتي پررنگ‌تر شود.

وي با اشاره به آسيب‌شناسي در حوزه اقتصاد مقاومتي گفت: اقتصاد مقاومتي بايد دائماً آسيب‌شناسي شود، يکي از آسيب‌ها وآفت‌ها اين است که در بخشي از حوزه اقتصاد مقاومتي متوقف شده‌ايم.

سردار خراساني ادامه داد: ده‌ها عنوان آسيب در حوزه اقتصادي وجود دارد، اولين آسيب اين است که ما از منابع به طور صحيح و مناسب استفاده نمي‌کنيم و راه حل آن تهيه يک نقشه راه براي جلوگيري از کارهاي پراکنده و هدر رفت منابع است.

وي با بيان اينکه استان چهارمحال و بختياري جزء استان هاي توانمند در حوزه اقتصادي است افزود: ترسيم نقشه را استان و پياده‌سازي آن،انتخاب محصولات استراتژيک و متمرکز شدن در يک عرصه از اقتصاد مقاومتي مي تواند کمک بسيار زيادي براي پيشرفت در اين استان باشد.

انتهای پیام/1022ج

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۵:۰۸

17 Jan 2020