۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
کد مطلب : ۲۱۸۰۷
در ديدار نماينده ولي فقيه استان با روحاني هنرمند وردنجاني مطرح شد:

رونمايي از قرآن دست نوشته 72 متري در کنگره سراداران و شهیدان استان

حجت الاسلام و المسلمين ثرايي روحاني هنرمند وردنجاني از رونمايي قرآن دست نوشته 72 متري در کنگره سرداران و 2400 شهيد استان خبر داد.
رونمايي از قرآن دست نوشته 72 متري در کنگره سراداران و شهیدان استان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام و المسلمين نکونام نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه شهرکرد شب گذشته با حضور در منزل حجت السلام محمد حسين ثرايي وردنجاني از نزديک با فعاليت ها و کارهاي هنري اين روحاني آشنا شد.

در اين نشست صميمي حجت السلام ثرايي از روانمايي قرآن دست نوشته ۷۲ متري در کتگره سرداران و ۲۴۰۰شهيد استان خبر داد و گفت: در اين کنگره دست نوشته هاي قرآني ، زندگي نامه شهدا و اسامي تمامي شهيدان و حرکت نمادين امام حسين عليه السلام از مدينه به کربلاي معلي، دست نوشته هاي احاديث و روايات اهل بيت (س) و معصومين به صورت اشکال زيبايي در غرفه اي در مصلاي امام خميني (ره) شهرکرد در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.


در ادامه اين نشست امام جمعه شهرکرد از تلاش هاي اين روحاني هنرمند در عرصه هاي هنري قرآني و مذهبي تجليل کرد و گفت: با همکاري دستگاه هاي فرهنگي استان اين آثار برجسته مي تواند به دنيا مخابره شده و دفتر نماينده ولي فقيه در استان از هيچ کمکي در راستاي ترويج اين آثار دريغ نخواهد کرد.


کنگره سرداران و 2400 شهيد استان مهرماه سال جاري برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۸:۱۴

27 Dec 2019