۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۲
کد مطلب : ۳۳۱۶۵
همزمان با ايام مبارک دهه فجر

سرود 1357 نفري دانش آموزان بروجني اجرا شد

مسئول حوزه بسيج دانش آموزي بروجن از اجراي سرود 1357 نفري دانش آموزان اين شهرستان به مناسبت ايام مبارک دهه فجر خبر داد.
سرود 1357 نفري دانش آموزان بروجني اجرا شد
به گزارش جهانبین نیوز، محمود زماني در گفتگو با کلار، اظهار داشت: به مناسبت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي سرود ۱۳۵۷ نفري دانش آموزان دختر و پسر بروجني در مصلي نماز جمعه اين شهر برگزار شد.

زماني با اشاره به اين که دانش آموزان نقش بي بديل و سرنوشت سازي در پيروزي انقلاب اسلامي ايران داشته اند، گفت: دانش آموزان انقلابي ايران اسلامي در روزهاي مبارزه با رژيم ستم شاهي نقش موثري از خود به جاي گذاشته اند.

وي اضافه کرد: شهادت جمع زيادي از دانش آموزان و همچنين دانشجويان در جريان انقلاب، گوياي نقش موثر آنان در پيروزي انقلاب است.

مسئول حوزه بسيج دانش آموزي بروجن تاکيد کرد: دهه فجر بهانه اي براي يادآوري و درس گرفتن از ارزش هاي والاي انقلاب است که چگونه بايد از ميهن و خاک آن دفاع کرد.

زماني گفت: دانش آموزان و جوانان ايران اسلامي امروز نيز همچون دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس با همان روحيه جهادي در سنگر علم ودانش فعاليت کنند.

زماني با بيان اين که دانش آموزان پاسدار خون شهداء و ادامه دهنده راه آن‌ها هستند، گفت: دانش آموزان با کسب علم و دانش، اعتقاد و دين باوري مي توانند مقابله هجمه هاي دشمنان پيروز و موفق باشند.

وي با بيان اين که به برکت پيروزي انقلاب اسلامي امروز ايران در اوج عزت و اقتدار در عرصه‌هاي مختلف قرار گرفته است، تصريح کرد: اين افتخارات با تلاش مستمر همان دانش‌آموزان اول انقلاب محقق شده است.

زماني اضافه کرد: دانش آموزان همچنين نماز شکرانه پيروزي انقلاب اسلامي را در مصلي نماز جمعه به امامت حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر امام جمعه شهر بروجن به جماعت اقامه کردند.

انتهاي پيام1022ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۸:۲۴

26 Dec 2019