۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۴
کد مطلب : ۳۴۱۵۵
رئيس دانشگاه آزاد شهرکرد:

با افزايش نشاط سياسي در دانشگاه ها شور و هيجان انتخاباتي در جوانان تقویت می‌شود

رئيس دانشگاه آزاد شهرکرد گفت: با افزايش نشاط سياسي در دانشگاه ها می‌توان شور و هيجان انتخاباتي در بين جوانان ايجاد کرد تا بتوانند با شرکت گسترده خود در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.
با افزايش نشاط سياسي در دانشگاه ها شور و هيجان انتخاباتي در جوانان تقویت می‌شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد؛ عبدالله قاسمي پيربلوطي رئيس دانشگاه آزاد اسلامي چهارمحال و بختياري در ديدار با نماينده مردم فارسان، اردل، کيار و کوهرنگ با تبريک سال جديد گفت: با افزايش نشاط سياسي در دانشگاه ها می‌توان شور و هيجان انتخاباتي در بين جوانان ايجاد کرد تا بتوانند با شرکت گسترده خود در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند.

قاسمي در بخش ديگري از سخنان خود صرفه جويي، تغيير بوم نظام و اکوسيستم دانشگاه به يک دانشگاه کارآفرين، درآمدزايي و برنامه ريزي هاي فرهنگي را ازجمله اهداف دانشگاه آزاد اسلامي استان در سال ۹۶ عنوان کرد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي استان چهارمحال و بختياري گفت: با توجه به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري با عنوان اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال بتوانيم با برنامه ريزي هاي مدون قدم هاي موثري را در تحقق منويات رهبر معظم انقلاب برداريم.

در اين ديدار دو ساعته رئيس دانشگاه شهرکرد و معاونين دانشگاه هاي آزاد اسلامي استان و دانشگاه شهرکرد نيز به ايراد سخن پرداختند.

انتهاي پيام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۱۲:۱۱

30 Dec 2019