۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۳
کد مطلب : ۴۰۳۶۵
در هفدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر(ع) شهر اردل:

دريا دلي که دلهاي داغدار مردم اردل را حسيني کرد

هفدهمين يادواره شهداي هيئت علي اصغر (ع) و شهداي شهر اردل با محوريت شهيد ماشاالله ولي زاده و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي معظم شهدا ، ايثارگران و جمعي از مسئولان در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.
دريا دلي که دلهاي داغدار مردم اردل را حسيني کرد
به گزارش جهانبین نیوز، هفدهمين يادواره شهداي هيئت علي اصغر (ع) و شهداي شهر اردل شب گذشته با محوريت شهيد ماشاالله ولي زاده کاجي و با حضور اقشار مختلف مردم، خانواده‌هاي معظم شهدا ، ايثارگران و جمعي از مسئولان در مسجد جامع اين شهر برگزار شد.
سعيد صالحي از رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس در اين يادواره طي سخناني بر تاثيرات روزافزون برگزاري يادواره هاي شهدا بر حال و هواي جامعه تاکيد کرد و گفت: تبيين زندگي نامه و وصيتنامه شهدا بهترين راه براي ارتقاء معنويت و محتواي اينگونه مراسمات مي باشد.

صالحي سيره عبادي، اخلاقي و سياسي شهدا را نقاط قوت آنان برشمرد و افزود: بصيرت عمومي جامعه با دقت در اين سه عنصر شکل مي گيرد.
وي با بيان اين نکته که نمايش سيره عملي شهداء در فيلم هاي سينمايي موجب ترويج فرهنگ ايثار و شهادت مي شود، خاطرنشان ساخت: نوجوانان و جوانان امروز در زمان دفاع مقدس حضور نداشتند و اين وظيفه بر گردن نسل هاي اول و دوم انقلاب است که با هر روش مطلوب، ممکن و جذاب فرهنگ ايثار و شهادت را به آنان انتقال دهند.

صالحي پشتيباني از ولايت فقيه را سفارش اکثر شهدا در وصيت نامه هايشان ذکر کرد و اظهار داشت: خروجي مثبت يادواره هاي شهداء احياي تفکر امام(ره) مي باشد و نسل ايشان کساني هستند که تفکرات او را احياء کنند.

وي همچنين ولايت فقيه را عامل اصلي حفظ و پايداري انقلاب اسلامي دانست و گفت: دشمنان پي برده اند که تا هنگامي که مردم پشتيبان اين اصل مي باشند هرگز نخواهند توانست آسيبي به مملکت ما برسانند.

در اين مراسم سجاد رئيسي با مداحي در وصف مظلومت امام حسين (ع) و شهداي ۸ سال دفاع مقدس شور و حالي جان فزايي به اين محفل بخشيد مردم نيز در سوگ و مظلوميت امام حسين(ع) و ياران با وفايش به سينه زني پرداختند.
شهيد ماشاالله ولي زاده پس از سالها مجاهدت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل در منطقه عملياتي ام الرصاص ، به فيض شهادت رسيد، که پيکر مطهرش بعد از چهارده سال به وطن بازگشت و با حضور پرشور مردم ولايتمدار اردل تشييع و در جوار همرزمان شهيدش در گلزار شهداي اين شهر آرام گرفت.

انتهاي پيام/۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۲:۰۶

27 Dec 2019