۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۰
کد مطلب : ۱۴۹۹۵
امام جمعه لردگان:

آسایش و امنیت کشور همگی در پرتو رهنمودهای ولایت است/ بی کاری آفت بزرگی در جامعه است

امام جمعه لردگان با گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت: انقلاب تلفات و شهدای زیادی داده تا پیروز شد ما اگر در خدمت نظام نباشیم خیانت به اسلام و انقلاب کرده ایم .
آسایش و امنیت کشور همگی در پرتو رهنمودهای ولایت است/ بی کاری آفت بزرگی در جامعه است
به گزارش جهانبین به نقل از سلام لردگان، حجت الاسلام انصاری امام جمعه لردگان عنوان کرد: امام خمینی(ره) اسلامی را به نحوی معرفی کرد ندکه برای نجات بشر از همه زنجیرهای اسارت خارج است.
‌امام خمینی(ره) هم شعار دادند و هم در عمل اثبات کرد ند که اسلام برای زندگی مردم است و این را به صورت تجربه برای دنیا ارائه کردند و دنیا را در برابر اسلام به زانو درآوردند.

وی در خصوص قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: حمله بیرحمانه رژیم طاغوت به مدرسه فیضیه و به شهادت رساندن بسیاری از طلاب و بی حرمتی به روحانیت و مردم باعث شد امام راحل در تمامی سخنرانی های خود مردم را آگاه ساخته و افکار پلید طاغوت را برای همه آشکار سازند.

خطیب نماز جمعه با اشاره به تواضع امام گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: من خدمتگزار مردم هستم.

وی افزود، الحق، امام خمینی خدمت کردند برای ملت، و مردم را از بدبختی، شکنجه و ظلم نجات دادند .

انصاری گفت : آسایش و امنیت کشور همگی در پرتو رهنمودهای ولایت است.

امام جمعه لردگان سه شنبه هفته آینده را روز تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برشمرد و این روز را تبریک گفت و از جوانان خواست تا علی اکبر را الگوی خود قرار دهند .
وی از جوانان خواست تا تحقیق و تفحص کنند. ابتکار، نوآوری و خلاقیت داشته باشند تا چرخ مملکت را با ایده ها و خلاقیت های نو و جدید به حرکت در آورند .
انصاری به سخنان حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی)اشاره کرد و گفت: جوانان امروز کمتر از جوانان انقلاب نیستند. آمادگی، شجاعت، غیرت و فداکاری دارند بلکه شاید جوانان امروز از جوانان دیروز جلوتر باشند.
وی افزود: جوانان امروز هیچ چیزی از جوانان زمان انقلاب کم ندارند و اگر به این جوانان بها داده شود می توانند هر غیر ممکنی را ممکن کنند .
انصاری با توصیه به جوانان افزود، جوانان کارهای تولیدی را فراموش نکنند. خیلی از جوانان به فکر استخدام در بخشهای اداری و دولتی نباشند چون کارهای آزاد و اشتغال قطعاً درآمدش بیشتر از کارهای دولتی است و زندگی بهتر و راحتری خواهند داشت .
خطیب نماز جمعه لردگان گفت: بی کاری آفت بزرگی است در جامعه دولت به فکر حل معضل بیکاری باشد .


وی در خصوص سد معبر در شهر لردگان بیان کرد: سدمعبر امروز به پدیده ای عادی تبدیل شده که متاسفانه برخی از کسبه واصناف با زیر پا گذاشتن حقوق سایر شهروندان، محدوده معابر عمومی را به نفع خود اشغال کردند و در حقیقت بیت المال وحق الناس را حق خود می دانند .

پایان خبر/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۳۲:۴۷

6 Jan 2020